Strössel, det låter lite så på det du beskriver. Jag har tyvärr en sådan rellation m mitt ex, Caspers pappa. Fick just en jätte utskällning av honom.. Man blir ju super ledsen, även om man vet att man inte gjort något fel. Denna gång fick jag skit för att jag ville att han skulle återlämna sakerna han lånar av oss i samma skick som när han fick dem. Min son har börjat åka Cross och jag o min sambo har åkt land o rike runt för att köpa skydd och utrustning begagnat för att hålla nere kostnaderna. Nu tycker han att han ska "hämta" dem hos oss, men sist kom stövlarna tillbaka trasiga. Så är det alltid, och eftersom jag levt m honom vet jag att han inte brys sig om andras saker, bara sina egna. När jag sa att de får gärna låna, men lämna tillbaka helt, började han skrika att han är så j-vla trött på mig, o tja, jag ska inte upprepa allt skit jag fick höra... säger att Casper bli lidande osv... Summan är att jag är dum i huvudet, men det är han som vill låna VÅRA grejer, o allt jag vill är att ha sakerna åter i samma skick. Oj, nu blev det långt här, men jag blir bara så himla ledsen! det som häner sen är att han straffar mig genom Casper, baktalar mig inför honom, kommer nu skylla på mig för att han inte får åka cross i helgen. Trist är det, man ska vara väldigt försiktigt med vem man väljer att skaffa barn med!