Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lindis: känns så med tycker jag,
    Tycker alla får pojkar?
    Hoppas järnvärdet stiger ! Ät
    Rå lök på mackan gumman !

Najje : stort grattis till två grabbar! Va kul :) skönt du blev sjukskriven ! Jag ska
    Med till dr nu
    Ang min foglossning, vad Säger du om de ? Livrädd Att dem inte ska sjukskriva mej!!:(

Kelsson: nej gumman :) lilla jenni
    Behöver dem få bakterierna i såfall
    ;) inga problem!! Men kan hjälpa ifall de är
    Så att dem bara behöver snutta.. Hade jag som råd till mammor bär jag jobba på
    Bb iaf. Funkar fint Ibland:)

• skatten12
    Najje79 skrev 2012-01-10 18:18:47 följande:
    Okej, maken kom hem med ett annat projektnamn istället för Linus som jag gillade mycket bättre; Luca
    (Jis: efter Luca Badoer, testförare i Ferrari-F1.....)

Så nu blir det Adrian och Luca här framöver... tyckte de namnen passade bättre ihop.

Lindis: Stackare som mår dåligt! Du kanske också behöver bli sjukskriven en period?

Dealiy: Det verkar som om läkarna tycker olika, så det är nog beroende på vad för läkare du får. Läkaren idag hade nog inte sjukskrivit mig så enkelt om det inte vore för vad läkaren som sjukskrev mig på akuten hade skrivit i min journal, han hade liksom inget val kändes det som... Men tycker verkligen du ska försöka, du har ju ett tugnt jobb och foglossningen kommer inte att bli bättre. Kram!
    Nej! :( Dem tjatar om de där förbannade Bältet! Jag avskyr de redan. Kan ej ha de på mig, Spänner och trycker! usch! Jag hoppas dem sjukskriver mej iaf ett tag :S
    Hur har du de på dagarna ? Hur går de för dej rent allmänt? luca är sött :)
  • skatten12

Söte : gumman ! Klart du är välkommen :)
    Längtat till att du kommer hit ;) till mig sa dr att bra vul i dem
    Veckorna betyder bara bra:) jag litade på
    Dem, men frågasatte ändå de, dem som får missfall har oftast inten vart på
    Vul och de är oftast fel innan v 13. ! Du ska se att de går vägen denna gÅngen. Men förstår helt klart din oro och rädsla.

Ego:
    Jag är så lycklig över min mage :) jag klappar på den hela dagarna och njuter av sparkarna .. Sån skillnad de blir dag
    För dag. V25 nu, nu tickar de på :) hoppas nu för allt i världen dr sjukskriver mig, :( håll tummarna :)!!

En fråga: har ni bilbarnatolen fram eller bak?
    Var i går o kolla och hon var noga med att predika över att barnen ska sitta bak. Jag vill ha min bebis brevkd mig? Nej nej! Ren fara för trafiken och er .. Hur gör ni?

• skatten12

Känns mer jobbigt att ha bebis där bak? Jag bill ha kontakt med min bebis och att den ska se mig.
    Vet ju inte om sol, napp kräkts mm i baksätet, och stanna varenda gång den skriker?
    ja jag vet inte, jag kanske tänker dumt?

Känns iaf för mej bäst att ha den fram? Självklart grejjar man inte med bebisen när man kör!

• skatten12

Ok. Jag ska ju köra själv, då min man jobbar heltid ! Så då kommer jag ju alltid nästan köra själv.

• skatten12

Ja de är svårt de där med baby skyddet . Får se hur jag gör. Gillar kontroll och får la sätta upp speglar. Ja de är tre och halv mån kvar ;)

Så om man fått bebis får man inga mer gratis försök? Jag bara förbrukat 1,5 gång? Ett färsk och ett frys? Brinner dem andra inne då? Den Infon fick ej jag ?

• skatten12

Jag tycker bara de känns stressande om jag inte kan se min bebis ! Jag kan hålla den i handen, den ser mej mm. En trygghet. självklart kommer man inte hålla på o grejja för mkt när man kör, gör man ju inte ens när man kör själv. Nej jag tror jag kommer ha min där fram, jag vill ha koll på napp andning ja allt. Stannar lika gärna om bebis skriker i framsätet som baksätet.

Ang Kudde. Jag köpt en vanlig avlång. Ska testa den i natt. =)
    Annars ska jag kolla på en sådan jis. Såg ju underbar ut!!

pratade med Fk nu, SÅ otrevlig kärring! Usch blir så Arg. natruligtvis kommer inte din föräldra penning drabbas av att du varit sjukskriven ? Ok? men jag frågade för jag inte visste då behöver man inte snäsa åt mig.. jag blir så less!!

Tar man års inkomst *12 sen de där *0,97 0,8 /365? får fram dagersättningen där? o sen antar jag de är skatt på bröten me ;)??Kyss

• skatten12

Snabb fråga som oroar mig? När bebisen rör Sej nu i v 25? Blir magen hård då där bebisen är ex! Sorry om jag rör till de ! Men rädd de är sammandragningar :(

• skatten12

Ok!! Tusen tack för snabba svar ! Ni är guld värda! Kan bara bli hård på ena sidan, de som Snurrade till allt, trodde en sd
    Blve över hela magen:)?

Känns som min bebis rör Sej lite ? Ligger jag ner känner jag spakar o
    Ser dem tydligt. Men inte om jag grejjer ex
    ? När börjar man känna sånt?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011