Aurora: Jag har samlat på mig ca 12 bodys redan, långärmade och kortärmade, och då har jag ännu inte gått igenom Viktors gamla bebiskläder. Men har bara 4 par byxor och två par strumpor, så det behövs det nog mer av. Hade nog ca 10 - 15 av allt, bodys, strumpor, byxor - förra gången. Allt blev inte använt så många ggr eftersom grabben snabbt blev för stor. Vågar inte köpa så mycket i 50 nu eftersom min man är en 2-metersbjässe och det kanske finns lite risk att bebben blir 56a redan när han poppar ut
Karmosin: Jag kan använda amningskudden som gravidkudde, så jag hoppas att det funkar tvärtom också. Tror att det finns många kuddar som är menade att användas under både graviditet och amning.
Speck: Har precis samma inställning till epidural. Har sagt till maken att han måste hålla koll så jag får den ganska tidigt. Ska skriva det i förlossningsbrevet också. Mina krystvärkar slogs ut totalt för att jag fick den för sent och sedan fick de dra ut sonen med sugklocka, och att BM slängde sig över min mage och tryckte. Vill inte att det ska bli så igen... Som sagt - vad skönt för dig att allt är över nu och att du har din lilla Loke hos dig!