Kasa - ja de vet ju inte till 100% om det är ett ljumskbråck då livmoderna var i vägen när det skulle kontrolleras. Det finns tydligen en chans att det kan vara ngt annat (långt latinskt namn som jag inte minns) och det går i så fall tillbaka av sig självt några veckor efter förlossningen. Man kan inte skilja de två åt på annat sätt än med UL tydligen då symptom och utseende är precis likadant. Tydligen kan ljumskbråck också gå tillbaka lite så att operation inte alltid behövs, då operationen i sig kan ge nervskador också.
Speck- Ja använd svärmor till max, det tycker hon säkert bara är roligt
. Hoppas Loke håller sig lugn och glad och var rädd om bröstvårtorna som sagt. Vi testade utesluta allt mjölkprotein (inte bara laktos alltså) ur min kost, men det hjälpte inte. Inte gluten heller. Men detta var också efter inrådan av läkare. Efter/inom tre månader brukar det som Kasa sa bli bättre för de flesta. Det hoppet levde jag på också, men det tog ju lite mer tid för oss. Dock hade ju inte sonen "kolik" enligt läkare heller då han skrek konstant dygnet RUNT.
Strössel - Inte be om ursäkt för att du är trött. Vi alla går ju igenom olika pigga/trötta perioder.
Kelsson och
kasa - Här finns inte heller mkt kläder att ta på. Har en hel del klänningar som fungerar i egentligen. Men de är lite finare och inget jag sitter hemma eller i parken med sonen med. Vägrar också köpa ngt mer nytt nu. För krot tid kvar.
Jis - jag älskar också kläder och mode så begränsningen när man är gravid är inte så rolig. Inte sedan när man går på FP heller iofs haha. Men jag för över shoppandet på barnkläder/saker istället och det fungerar ganska bra. Men längtar verkligen efter att få kunna ha mina vanliga kläder i garderoben igen. Spännande se hur lång tid det kommer ta
.
Ego - Sjävl verkar jag ha gått ner mig i orosträsket igen
. Har känt det komma smygande de sista dagarna och nu är det här igen. Har ju känt mig ganska lugn och positiv en längre tid, men antar att det har till stor del med att göra att det faktiskt närmar sig förlossning nu. Känner att det ändå kommer vara något fel på bebisen, ngt man inte sett och att h*n kanske inte kommer orka med en förlossning och annat läskigt
. Helt galna tankar. Så fort ngn frågar mig hur det är med oron eller hur jag mår så börjar jag gråta. Är verkligen tillbaka på ruta ett. Jävla mehtotrexate som förstört allt.