Tack tjejer för uppmuntran. Förösker att inte ta ut något i förskott, läste någonstans att blodmängden ökar 1-1,5 liter och eftersom det är två därinne så är det ju inte konstigt att kroppen reagerar.
Kelsson: Okej, så har jag tänkt också. Vi ska undvika skräpmaten, äter i stort sett bara hemlagat, inget sött (en luten fredagskaka på jobbet bara) och promenad till och från jobbet. Får hoppas att det räcker. tar ingen trombyl eller albyl.
Lulis: tack så mycket. Om det skulle bli mer blödningar så åker jag in, nu var det "bara" på pappret och jag vet att det inte ska vara ngt farligt, men alla mina mf har ju börjat så, så det är kanske inte så konstigt att man reagerar. Ska försöka att inte oroa mig.
dealiy: tack vännen, ska åka in eller kanske försöka tidigarelägga VUL. Det var med säkerhet ligamenten som du kände förut, så får jag också ibland.
Enya: Jo, vi såg två små hjärtan, vilket väl är bra. Åker in om det blir värre. Kram vännen!
Strössel: Jättefint bebisrum! Så ljust och hemtrevligt.
Eileen: Låter som en jättebra lösning, ta gärna kort och lägg ut när ni är färdiga, nyfiken på resultatet!