• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Jis

Shit va ballt NN, stort grattis. Är ni i chock?

Jag å mannen (och mamma ) var å kollade in F idag, det var en som inte ville samarbeta. låg som en liten räka så det var svårt att mäta magen. Det gick efter 45 minuter å en annan BM. Summa sumarum såg allt bra ut, F låg +6,3% över kurvan, å det är ju helt ok..Shit va nervös jag är att han ska bli en bjässe. Oavsett min diabetes eller inte så är både jag å min man långa å stora så det tyder ju på att F oxå kommer bli det..

Fick en bra bild, på en fot..hahah, det var det, det gick lixom inte :)   

• Vickan I

Jis - härligt. Ja +6 är ju helt ok, men förstår känslan att F kan hålla sig där runt. Känner lika med mina -6. Lagom och bra.

• marsbebisar

Jis: Barnmorskan eller läkaren eller vad hon nu är sa att vi nog var det coolaste par hon haft som fått tvillingbesked. Många andra blir tydligen rätt chockade. Vi tyckte bara det var så häftigt och bara skoj. Men lite chock är vi nog i. tar nog ett tag innan vi fattat helt Glad

• Lindis1974

Grattis NN81. Otroligt häftigt :)

• strössel

Stort Grattis NN81 vad mysigt Skrattande

Vickan l: Fick du sätta ihop vagnen själv ? Det får inte vi, vi får den ihopsatt av affären så vi måste ringa några dagar innan vi ska hämta vagnen. Hade gärna satt ihop den själv.

Jis: Ska gå in och kika på ditt sovrum är säker på att det är supersnyggt Flört

Tack alla ni som tyckte mitt barnrum var fint !

• Eileen1

NN vilken överraskning!!! Dubbel lycka och stort grattis till lyckat KUB och dom två små underverken:)

• skatten12

NN 81 : Herregud !! Grattis Dubbelt upp! ;) Så mysigt !!! Skulle med kunna tänka mej twins :)BabyBaby Gud så mysigt !! Stort grattis !!

Jis : hehe en liten enveten sak =) Men kul de gick bra =)

• Kelsson1

NN81: Vad otroligt roligt! STORT GRATTIS TILL TVILLINGAR!!!

Jis: Grattis till lyckat TUL! Vår lilla ville ju inte vara med på bild på RUL, hon gömde sig bakom moderkakan

• kasa01

NN, men GUD vad häftigt!! i IVF sammanhang händer det ju titt som tätt, men ett IVf par som lyckats själva!!! o sen fått tvåäggs dessutom, ni måsta ju vara unika om det..?? TUSEN grattis, och jätte roligt!

Jis, + 6 är ingenting! kul att allt ser bra ut.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011