Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Visst har jag grattat dig Enya, men för säkerhetsskull, Grattis:)
Visst har jag grattat dig Enya, men för säkerhetsskull, Grattis:)
Bildet är så roligt, jag vill se fler haha.
Åh, idag är en sån bra dag, lagom med saker på jobb, skön cykeltur hit, sol ute, ska möta upp mannen och kolla på stan efter jobb, laga någon god middag å sen njuta av att känna F buffa omkring i magen...
Strössel: jag träffade en skånepåg, men som tur var var han trött på en skånska myllan å ville till Sthlm. jag har själv svårt att se mig i Malmö ska erkännas..:) Jag älskar att bo i Sthlm, det jag kan sakna är att bo i ett hus..men man kan ju inte få allt.
Bra att det verkar som att de ska fixa allt med lghten, man blikr så sur att hantverkarna inte har någon yrkesstolthet utan kan lämna saker fult uppsatta osv...
det som är jobbigt är att min mans familj fortfarande bor i Skåne, min bror i Nyköping (iof bara 10 mil från Sthlm) och min mamma och pappa bor i Sthlm. Det känns så skönt att ha dom här. En skön trygghet.
Jag har alla mina vänner här, eller ja nästan, min bästa vän bor i Köpenhamn så det blir en del resor dit oxå...men annars finns alla här.
Jag gillar oxå att bo i lght, men saknar just en liten tomt som man kan påta i och typ släppa ut barnet i utan att tänka att det är på en gemensam innergård.
Lillstintis, jag hade gärna bott i Skåne, om hela min familj fanns där Jag spenderar väldigt mkt tid där å trivs bra.
cattm, kul med en Södermanlands tjej till. Jag kommer från lilla Trosa och har gått i skolan i Nyköping. Min bror och hans familj köpte ett fint hus på typ 160 kvadrat i Bergshammar för 1,2 miljoner. Vad får man för det i Sthlm, typ en garderob.
Dealiy, tack. Känner mig fin som vågar färg idag :)
Grattis Lulis att allt såg bra ut :)
Kelsson: va kul att få se magen. Fin!
Det där med att ha föräldrar nära osv. Jag har inga problem med varken mina föräldrar eller min mans, dom kommer inte lägga sig i någon av dom. Min mans syster bor i samma lilla stad som föräldrarna vilket resulterar i att barnen ALLTID är där. Dom spenderar hela somrarna med mormor & morfar och dessutom så ringer min mans syster sin mamma framförallt flera ggr om dagen. Jag tycker inte att det är normalt. Jag vill gärna ha dom nära, men det finns ju en gräns känner jag...eller så är jag bara överkänslig jag vet inte.
Hehe... Oj, trodde inte det fanns människor som inte visste var sex var i vuxen ålder :)
Kelsson: Fatta att det är sista veckan som börjar med 2...någonting :) Wihooo!!