• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Bra att ni pratar om mössor, jag känner mig helt vilsen...hur tjock mössa ska barnet ha, jag kommer ju ändå inte gå ut om det är minus 15 grader ute...men inte har man mössa på barnen inomhus? Eller?
    Haha, undrar om man är medveten om det kommer komma ett barn till mig om 11 veckor å jag verkar ha noll koll :) hahaha.

• Jis

Wihoo, v 29 idag. Känns coolt! Idag ska det tapetseras, lagas mat till mamma å pappa å bara softas. Jag har bestämt mig för att dra ner på tempotnu. Jsg måste inte leva som innan jag blev gravid. Jagska försöka ta en powernap när jag behöver, inte stressa utan njuta!

• Jis

Najje, jag blödde, massor å länge. Å det gick bra tillslut.
    Ta hand om er, vila å åk in om du känner för det.
    Ego: kolla in bloggen, där finns bilder på det nytapetserade sovrummet  

• Jis

Tack Vicakn.
    Tipset med orkidéer är att alltid ha lite vatten i krukan, då slokar varken bladen eller blommorna. Sen ska det inte stå i söderläge (nu är det nu ok med tanke på att det inte är så soligt).Jag har haft dessa i 2 månader å de bara blommar å blommar. Älskar dom. 

• Jis

det där med att stå i lite (typ en cm) vatten var en tjej på jobb som sa, jag har alltid doppat ner mina i vatten typ var tionde dag å sen fått droppa av innan jag ställt dom i krukan igen...men nu tänkte jag testa detta...har bara kört i 2 veckor än så får utvärdera sedan :)

Tack Najje, kände mig väldigt fin, å kul att kunna ha vanliga kläder oxå :) 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011