Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Det funkar fin-fint för mig. Chefen är i London den veckan så jag kan när som :)
Det funkar fin-fint för mig. Chefen är i London den veckan så jag kan när som :)
Guuud va jag har sovit dåligt, längtar hem till min säng!! Känner mig helt sänkt, hoppas kunnasova ibilen hem:/
Jag har vant mig med mitt nya efternamn, men jag valde efter typ 3 år att lägga till mitt efternamn som ogift, så nu heter jag dubbelnamn (som jag iof aldrig använder men ändå), jag kände att jag fortfarande var mitt gamla efternamn..det är ju jag.
Foglossning har jag klarat mig ifrån, sååå skönt. Fick en känning av det i vecka 10-13, sen inget mer, sååå himla skönt.
Åh, jag kommer ihåg innan man sa hur det låg till, det känns som man har väääärldens största hemlighet :) så härligt!! Å du Najje, tror hon nöjer sig fint m det :)
Ego: vecka 30 idag, känns mkt märkligt att ha en 3.a först :)
Aurora, ja det känns sjukt nära men ändå låååångt kvar, 10 långa veckor. Ska prata m F och säga åt honom att 8 veckor är allt jag orkar vänta :)
Här är jag, full fart hela dagen . Sjukt mkt på jobb. Valde bort yogan idag, tog en promenad med några vänner å sen bara softande i soffan med mannen. Nu måste jag snart sova känner jag, är så himla trött så det finns inte.
Jag kan på torsdag nästa vecka, ska dock vara hos BM kl 16.00
Tänker på er idag Najje. det kommer gå strålande!!
Ego: trött, seg å vill mest bara sova. Kan säga att F känner sig nog som mig, små sega sparkar imorse (brukar vara hardcore party)...
Oj Kasa, det är ju strålande jänvärde. Jag såg att jag hade 130 i vecka 10, nu har jag 124. BM är väldigt nöjd :)
Lillstintis, samma med min skrutt. I vanliga fall är det fullt ös. idag är det lite lugnare i magen. Tänkte på om det har med att jag är stressad + att jag gick en lång promenad igårkväll..jag vet inte. jag har kännt den flera ggr idag, men det är lite lugnare helt klart.
Jag har ju klarat mig från illamående, jag mådde dåligt när jag var i USA i vecka 6-8 typ, kräktes aldrig men mådde riktigt illa...