• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Aurora, hahah, foglössning :)
    Ego: sitter fast på ett tåg i Hässleholm, olycka i Höör...får se om det blir tåg eller buss vidare...seeeeegt. Mitt tålamod är inte det bästa ska erkännas. 

• Jis

Herrrgud, nu sitter jag finally på tåget från Malmö till Cph, bara 2.5 timmar försenat. Allt för att någpn valde att avsluta sitt liv framför x2000 i Höör. Otroligt elakt mot lokföraren! Nu ska jag njuta, av brusevand å röd pölse å lite shopping:)

• Jis

Altså det där med magsytorlek, jag umgås nu med 28 andra tjejer/damer/kvinnor whatever...å alla säger att jag har så liiiiten mage, är det verkligen bara 11 veckor kvar...Nu blir jag ju nojjig öve det, fast att jag vet att jag ligger mitt på kurvan hos BM. Att man aldrig kan vara nöjd å att folk aldrig kan låta bli att säga det dom tänker på...

• Jis

Stort grattis Lindis och Delaiy, härligt! Njut för fulla muggar nu!
    Ego: att gå omkring en hel dag är jobbigt som sjutton, min rygg å mina fötter. Have mercy.
    Jag ska oxå strunta i allas kommentarer om magen, det är bara så konstigt att man är någon slags allmän egendom bara för att man är gravid... 

• Jis

Fin Kelsson! Jag är på fika, upptagen måndag och tisdag, annars på :). Ang alkohol, min man får gärna dricka, skulle aldrig säga till honom att han inte får, han är vuxen å får ta sina egna beslut. Vi har sagt att sista månaden är då är det ingen alkohol pga tänk om bebisen vill komma tidigare.

• Jis

Fin Kelsson! Jag är på fika, upptagen måndag och tisdag, annars på :). Ang alkohol, min man får gärna dricka, skulle aldrig säga till honom att han inte får, han är vuxen å får ta sina egna beslut. Vi har sagt att sista månaden är då är det ingen alkohol pga tänk om bebisen vill komma tidigare.

• Jis

Gud va fin du är Vickan. Sorry att mitt meddelande gick iväg två ggr, dumma iphone:( Ang alkoholfriöl, jag har druckit ett par under mina 30 v, tror verkligen inte det spelar någon roll, du bäljar ju inte i dig direkt.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011