• Jis

Hm, ska räkna lite på kläderna...

Storlek 50-56 har vi typ massor av, har fått en del å köpte en del. Typ 3 PJ:s, 14  bodysar, 9 byxor, någon tjockare hoodie med byxor i typ velour, 4 strumpor.. Vi kommer nog klara oss :)

Storlek 62 har vi lite grann i, vi har valt att inte köpa så mkt eftersom vi inte vet vem det är som kommer ut :)

• Jis

Neeej Lindis, usch!! Tänker på dig, massor. Vet vad du går igenom, jag var på gynakuten 3 ggr i början av grav..ena gången kom det en stört-flod å då sa gyn till mig att jag skulle förbereda mig på det värsta...men det gick ju bra ändå. Så jag håller tummarna för er!

Ego: är så jäkla trött, ischias gör att jag inte kan sova, jag får panik. vaknar varje gång jag vänder på mig å fattar inte hur jag ska stå ut i 9 veckor till..för att inte tala om hur ska jag överleva en förlossning ? Buhuuu!!  

• Jis

Lindis, samma sak sa dom till mig, min moderkaka låg lite långt ner (ligegr fortfarande i framkant) å då är jeg en sån som blöder lättare. men det var en tröst att veta att det åtmindstånde såg bra ut å att det var så det kunde vara.

Viksan, hahaha. Det ligger ju nära Kulturhuset iaf, bara gången under Sergels torg... 

• Jis
    Lindis1974 skrev 2011-10-03 13:49:58 följande:
    Jis: sa dem oxå till dig att det troligtvis blir kejsarsnitt om allt går vägen ?

nej, de trodde att det skulle gå att föda vaginalt, att den skulle flytta på sig. Å det har den gjort.
  • Jis

Have mercy on my soul, jag är såååå trött. fattar inte hur jag ska överleva på jobbet denna veckan..jäkla ischias trams å göra ont :( Någon annan som haft känningar av det?

• Jis

är det nu jag ska få dåligt samvete att jag åt salami igår (den var tillagad men ändå, vet inte om den kokade direkt, åt på Vapiano) när ni andra inte ens äter vanligt pålägg. Usch, jag hatar denna ångesten jag hela tiden har. saker jag gör eller inte gör...
    Å dessutom har F inte varit alls så himla buffig som han alltid är annars..fattar inte. Känns väldigt skönt att jag ska till BM på torsdag, vill bara höra hjärtat slå! 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011