• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Stort grattis Najje. Jag visste ju att det skulle se bra ut men ändå.
    Men du, det kommer ju vara stört omöjligt att inte säga nått förrens julafton, du kommer ju vara stor då...min bror har tvillingar å på hans fru syntes det tidigt... 

• Jis

Dealiy, samma här, dricker massor men har mkt mörkare urin än i vanliga fall..fattar inte varför.

Åh, idag fick jag höra att jag hade en osmickrande topp på mig av en kollega (manlig), han sa att jag såg såååå mkt större ut i den..men va fan, jag är ju gravid i vecka 30!! vad tror han. 

• Jis

Va Najje, vad håller folk på med. Jösses. stackars din kompis.

Lindis, gasig is my middle name om vi säger så :)

tack för era kommentarer....ska försöka skaka av mig det bara.
    Idag gick jag å mannen på shoppingrunda till F på Åhléns, det är bannemig inte lätt att handla saker som är könsneutrala... 

• Jis

Gud va fint Najje. Man blir så glad i hela kroppen.
    Jag började ju nästan gråta när min man hade köpt ett Marc Jacobs iPhoneskal till mig förra veckan :) Haha.
    Ego: Vilken dag, fullt upp å bara blääää. Nu ser jag så fram emot en kväll i soffan med mannen å sen ett bad...å sovmorgon imorgon å dessutom börjar jag arbetsdagen med massage

• Jis

Karmosin, åhh. Jag vet hur det är. Fick ett utbrott nyss, satt hemma i soffan å grät över  jobb. Känner mig så otillräcklig så det finns inte :( Å samtidigt är det bara ett jobb...att jag inte kan släppa det.

Ang fika så kan jag som sagt på onsdag, torsdag (efter 17) och å fredag...så säg när ni kan. Skulle vara super kul.

Jordgubbe, stort grattis och välkommen hit!! 

• Jis

Åh gud va skönt att det såg bra ut Enya. Nu kan du andas ut.

Idag är det så mkt bättre med mig, försöker släppa jobbet å började dessutom dagen med massage. Grymt skönt.
    Igår la mannen sitt huvud på magen, det gillade F, han kickade som en galning. Min man blev alldeles tårögd at det verkligen är en bebis därinne...å snart (well allt är ju relativt ) får vi se vem som bor där inne...

• Jis

Carlan va duktig du är. Får man lägga en beställning ;)
    Aurora, va fin du är. Så himla härligt höstig bild.
    Strössel, jag tror inte att det är någon fara, men det skadar ju inte att bo hemma hos någon annan ett tag (å kanske bli upp-passad )

Jag var på Lager 157 idag, kom hem med två söta saker från Lundmyr till F  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011