Mumlan74 skrev 2011-04-23 19:44:27 följande:
.
Strössel: Jag har BF den 29 augusti. Du då? försökte hitta mamma-kläder i torsdags, men fick spel. Det är ju i princip bara HM som har kläder, om man inte ska köpa på postorder. Och alt är i grått, svart och rosa - känns det som. Eller småblommigt. *suck* Inga skojiga modeller heller... Hittade en engelsk sajt för ett tag sen, som hade jättefina kläder, men naturligtvis levererar de inte till Sverige. Jag ska på två bröllop i sommar och vill köpa en fin klänning som jag kan ha på båda, men det är verkligen jättesvårt.
Nästa vecka ska vi ut och titta på vagnar, även om vi kommer att köpa begagnat sen. Vill kolla in lite olika modeller, provköra och fråga ut försäljarna om fördelar och nackdelar. Hade ni redan köpt vagn?
Jag har BF den 20 oktober , tycker oxå HM har trista kläder och som du säger bara trista färger och jag skulle aldrig ta på mig nåt blommigt. Vi vet vilken vagn vi ska köpa men vi har inte lagt handpenning på den än det blir framåt sommaren, vi ska ha en Emmaljunga citykorg och citycross en kombivagn. Jag har oxå frågat ut dom om massor i affären det är mycket man vill veta när det är första gången man köper vagn. Ska till Göteborg och då ska jag spana mer på vagnar och kanske får jag en ny favorit men kan tänka mig att det är samma modeller överallt
Ha så kul när du är ute och spanar på vagnar !