• Luella

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kattm, lilla gumman. Fy så fruktansvärt, jag känner mig helt tom. Jag kan inte ens föreställa mig hur ni mår och hur man hanterar så mycket oro. Hoppas att alt går bra, jag hänger framför datorn och inväntar en uppdatering när du orkar och vill. Stor kram!

• Luella

Usch, jag vågar nästan inte gå och lägga mig. Kattm, jag lovar att hålla tummarna hela natten för er och jag hoppas så innerligt på ett positivt besked här imorgon. Stor kram till dig Hjärta

• Luella

Jag har inte heller sovit bra. Kattm, hoppas att allt är bra! Stor kram!

• Luella
    Kattm- Vilken fruktansvärd sorg och smärta. Jag är så ledsen för eran skull. Jag kan inte ens föreställa mig vad ni måste gå igenom. Det är varje förälders värsta mardröm att förlora sitt älskade barn och att det skulle drabba någon här där man kämpat så mycket för att få barn är bara jättehemskt och ledsamt. Hoppas att ni har många som kan stötta och hjälpa er och vi finns ju självklart här. Många många kramar till er! Hjärta
  • Luella

Vilken fin idé. Jag tänder också ett ljus för lilla Ingrid ikväll.

Jag kan verkligen inte sluta gråta. Inte bara för att Ingrids liv blev så kort utan för hennes föräldrar som måste komma hem till en bäddad spjälsäng utan att ha någon att lägga där.

• Luella

Kära Kattm: Jag bara gråter och gråter. Det är så hemskt. Ett litet liv har gått till spillo, så onödigt, så sorgligt, så fasansfullt. Självklart ska du vara kvar här i tråden med oss. Du får vara hur bitter och ledsen du vill. Många många kramar

• Luella

God natt fina tjejerna. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova.
    Kram

• Luella

Jag är självklart också med om ngt ska köpas.

Vad alla problem känns små och obetydliga. Jag orkar liksom inte bry mig längre. Det enda jag vill är att vara med mina barn och känna att dom lever och finns. Vi hade 3-årskalas för min dotter i helgen, min man stressade runt och skulle fixa allt och jag bara kände att, spelar roll om ballongerna inte är uppblåsta när gästerna kommer. Dom kan väl hjälpa till med det när dom kommer. På dagarna går jag runt med Anton och kramar och pussar och vill inte lägga honom i från mig ens för en sekund. Nu ligger han och sover i vagnen och jag springer och kollar honom var 5:e minut.

Jag ses också gärna. Är det alltså nästa vecka som gäller?

• Luella
    Marsbebisar: Jättestort grattis till dina bebisar! Vad härligt att allt gick bra.
  • Luella
    kattm skrev 2012-03-20 04:25:04 följande:
    Jag ska snart ta nattens dos med smärtstillande för snittet, och sedan antar jag att jag måste försöka sova lite igen. Jag kan inte sova mer än några timmar åt gången. Det känns så fel att sova. Och jag är rädd för att somna. Då måste jag ju vakna igen. Vakna är vidrigt. Och jag är rädd att jag ska drömma om vår Ingrid i livet, för då kommer jag verkligen inte att vilja vakna. Samtidigt så vill jag ju drömma om henne. Allt är så kluvet nu.
    Åh vännen, jag önskar så att jag kunde göra något för er.
    Kramar
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011