Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Ja, jag känner mig helt manisk. Jag har mobilen klistrad vid handflatan och uppdaterar hela tiden för att se om hon skrivit ngt.
Ja, jag känner mig helt manisk. Jag har mobilen klistrad vid handflatan och uppdaterar hela tiden för att se om hon skrivit ngt.
Fin mage Knytet!
Är det någon som känner Massa utanför den här tråden? Jag börjar bli orolig.
Åh vad härligt Massa att din son äntligen är här! Grattis ! Jag förstår att du är trött efter en tuff förlossning.
Stor kram
Massa: ett sånt litet underverk, han är ju helt underbar. Hoppas att ni har det bra och myser ordentligt i kokongen. Stor kram och grattis igen!
Vad roligt med bebisshoppingen MissCat. Det var nästan det bästa för mig (förutom bebisen så klart). Jag hade verkligen längtat och suktat efter att få köpa alla fina och roliga bebissaker.
Inanna: Vilken söt bebis du har!
Lycka till imorgon MissCat
MissCat: åh, jag förstår! Men det kan faktiskt vara väldigt skönt att få vara kvar efter KS. Visst, trist med jul men jag tyckte inte att det var en bra grej att bli hemskickad efter en så omfattande operation till vardagsslitet. Ni får ta med en sån där liten bordsgran i plast och lite glitter och Julmust :)