• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jag vet Kasa, ska till BM imorgon och verkligen prata med henne och fråga hur det ligger till.
    Strössel: shit va jobbigt, men bra som sagt att du kollade upp. jag blir så less att det verkar som om många hantverkare inte bryr sig.... 

• Jis

Nu har jag snuffat på bebis, sååå liten å så söt. Galet att man själv snart har en sån liten sak :)
    Sen hängde jag hos BM, hon sa att dom blivit nedringda av oroliga blivande mammor efter programmet igår :( Vi lyssnade på hjärtljud, 132-148 slag och magen låg mitt på kurvan. Lite högt långtidsblodsocker, men annars var allt strålande. Skönt.
    Hon sa att jag fick komma dit precis hur många gånger jag ville om jag kände mig minsta osäker. :) 

• Jis

Grattis Kelsson! Tiden flyger verkligen fram :)
    Jag vaknade av att någon vände sig i magen, shit va ont det gjorde...det var hårda tag, men jag njuter varje gång jag känner F.
    När jag var hos BM igår fick jag reda på att jag får ligga kvar 3 dagar, det kommer vara ett speciellt läkarteam med mig under och efter förlossningen som ska ha koll på mitt blodsocker osv. Känns bra men lite läskigt...  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011