Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
vad fin den är strössel, måste kännas bra :)
vad fin den är strössel, måste kännas bra :)
Åh söta ni. Ni vet ju hur det är, man känner sig mer klumpig å osmidig än snygg...men jag ska försöka tänka på att jag klär som gravid :)
Jag har boat in mig med vagnen, kolla hur fin den blev med liggdelen. Jag har en skön åkpåse från Urban jungle i samt en ny fin filt från H&M, fleece på ena sidan och bomull på den andra.
Fattar inte varför bilden lägger sig åt det hållet, sorry...
Här med skötväskan oxå...
Stort grattis Jordgubbe, så härligt att läsa om att allt såg bra ut.
Strössel: tack, visst var den söt...på andra sidan är det små nallar, 129 kr på H&M.
herregud redan vecka 35 Lillstintis, jösses vad tiden går snabbt...fast inser precis att jag går in i vecka 34 på söndag...vad hände med tiden?
Jag har vägdag varje fredag, så den totala uppgången är +10 kilo, har gått upp nästan 2 kilo på 2 veckor, oj oj o oj...min BM har inte sagt ett ljud om min vikt, hon har inte ens sagt att jag ska väga mig eller så. Hon är verkligen grym.
Jag hade gärna haft med henne på förlossningen, antar att det inte går till så, att man kan få ha med sig henne.
Jag har annars funderat på om min svägerska (världens bästa 5 barnsmamma) skulle vilja vara med, frågade min man om han kände sig ok med det eller om han ville att vi skulle "fixa" detta själv...han verkade inne på att ha med henne, det svåra är ju om hon typ ska ta ledigt från jobb för att jag ska föda..haha, ja vi får se...