• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Idag är en usel dag, kom när jag kom till sös att insulin och allt var kvar hemma. Bröt ihop totalt å stor grät! Orkar inte med att vara gravid OCH diabetiker! Jag är så trött på det här! Känns som att jag kommer börja gråta vilken sekund som helst, men nej då... Nu ska vi på föräldrarutbildning i tre timmar å sen ska jag jobba, hallelulja-not!

• Jis

hej tjejer. Tack för kramarna. Det var bara lite för mkt imorse kan man säga...jag blev bara så ledsen på hela situationen, som sagt det är jobbigt nog att vara gravid...å att vara gravid med en sjukdom man aldrig kan ta ledigt ifrån är verkligen ingen hit. Det gick bra idag iaf, var på utbildningen, fick lära oss massor. Känner mig helt slut nu :)

• Jis

Jag känner verkligen med dom, vi har fyra misslyckade försök vakom oss.. Det var verkligen inte lätt att hitta styrkan å motivationen att gå vidare... Strössel, är du inte nervös? Jag blir ju nervös av att tänka på att det är 5 veckor kvar :)

• Jis

åh, härliga fredag. Vaknade av att någon försökte bryta revbenen på mig. Jösses vad ont det gör. Att någon så liten kan vara så stark.

Ser verkligen fram emot en lugn och skön helg, fixa lite hemma å sen bara mysa med familjen. Nu är det bara 6 helger kvar innan vi är 3. Känns så konstigt men så himla mysigt.

Ang förlossning osv..jag är mest rädd för  hela igångsättningen, jag vill gärna att F bestämmer sig för att komma tidigare, dvs att kroppen själv fattar vad som är påG än att få massa värkstimulerande å kanske får ligga där i 3 dagar för att sedan snittas. Tydligen får 50% av alla som sätts igång snittas tillslut, känns ju sådär

Jag kommer testa alla droger dom har, jag har skrivit det i mitt förlossningsbrev att jag är öppen för allt + att jag litar på att de kommer guida mig rätt.    

• Jis

Viksan: Vi har tänkt oss att F ska ha pyjamas och sedan en bomullsfilt. jag har även köpt det tunnaste täcket som egentligen är till vagnen. Jag hoppas att jag slipper ha det annat än i vagnen, är oxå paniskt rädd för PSD. Usch.

• Jis

Grattis alla till nya veckor. Härligt när tiden bara trillar på :)
    Kan tipsa om en superfin klänning jag köpte på H&M igår, rätt usel bild men det finns en iaf i bloggen. 199 kr och kommer funka bra när magen är mindre som den funkar bra nu när magen är stooooor. Jösses säger jag bara. 

• Jis

Hejja strössel!!! Wihoo! Ego:molvärk hela natten, har glömt bort hur ont det kan göra... Idag blir det IKEA, sen mys m min brors tvillingar (födda på dagen ett år innan F är beräknad) å hela familjen! Dom skulle ta m sig massa bebis-grejjer! Toppen! Ska även passa på att fråga min svägerska (som fött 5barn) om förlossning osv.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011