• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jag hade oxå ringt Viksan, bara för att vara extra säker :) Bättre engång för ofta lixom.

Guud va jag är trött idag, skulle kunna somna stående, utan problem. Men inte då, nu ska jag jobba lite till å sen är det yoga på det...*pjuh*  

• Jis

Jag svettas inte så farligt, är mest varm Om fötterna:) kan säga att vi inte bytt till vintertäckerna än, det får vänta :). En annan fråga, hur varmt ska ett spädbarn ha det hemma? Tänker mest på när dom sover å så.

• Jis

Kan säga att F lever på i magen, han gav precis en kollega en rejäl kick :) Så skönt.

Ang vattengympa, kan bara hylla det. Det är så skönt. Vi gympar i 60 min, har frukt och vattenpaus å sen avslappning i 20 min. Så underbart! 

• Jis

herregud Karmosin, imorgon är ni en till, sååå coolt. Hur känns det? Super nervöst?

på SÖS har man bara ett föräldrarutbildningstillfälle, vi ska imorgon mellan 9-12. Sen ett par veckor senare ska vi på besök på BB å kolla runt. Jag frågade min BM idag varför dom bara hade ett tillfälle, å hon sa att dom hade komprimerat ihop det. Så jag hoppas att allt hinns med på dessa tre timmarna.

Jag köpte en liten hjämmössa till F idag, så himla söt. Jag dööör. Fattar inte att det ska komma ut någon med så litet pluttigt huvud (som just då kommer kännas stort som sjutton, men ändå). 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011