Oj vad här har skrivits på bara en dag!
Jag har haft det ganska bra i Jul, tog mig också lite vatten över huvudet på Juldagen och gick till mina föräldrar, som iof inte bor mer än 15 min bort men det var mycket nysnö och tungt att dra vagnen så resten av dagen hade jag molvärk i hela ryggen och kände mig lätt illamående. Gick som tur över och nu mår jag bra. Väntar med spänning på ultraljud som jag ska göra på torsdag. Märks att pyret tycker att det är trångt i magen nu!
Knytet: Oj låter väldigt dramatiskt att du fick så ont att du behövde bli hämtad. Skönt att vara ledig, jag har några arbetspass kvar.
Kelsson: Ja förstår att du längtar efter att börja jobba och få lite mer vuxenkontakt- tänk vad fort ett år kan gå!
Sunseed: Hoppas din trötthet lägger sig och att det bara beror på graviditet, men bra att kolla upp sköldkörtelvärdena med nästa gång, jaghar fått ta levaxin under graviditeten.
MissCat: Tack för en fin förlossningsberättelse, lät som du hade det lite jobbigt men att allt slutade bra. Angående att delamma och inte ha mjölk har jag också erfarenhet av. Jag gjorde så att jag lät henne snutta en stund på dagtid innan ersättningen, om hon inte var extremt hungrig och nattetid gav jag bara ersättning. Det gjorde jag tills hon inte själv ville längre, blev tre månader. Men det är ju bra mycket mera jobb än att bara ge det ena. Hoppas ni mår bra för övrigt!
Gott nytt år allihopa!