Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Var bor du? (om du vill avslöja det)
kattm: Heja! Vi är många som håller tummarna. Jättehårt!
Nästa delmål för mig är KUB-ultraljudet inom två veckor. Sedan får man väl sikta på ultraljudet i december vid 19 veckor.
Men fasen att man inte kan sluta oroa sig för om det ska stanna kvar eller inte. Jag känner att det är min åldersnoja som gör det. Att man vill veta varje dag om det lever, för annars måste man börja fundera på hur man går vidare. Man har ju nästan ingen tid på sig. Men man får försöka andas djupt och ta dagen som den kommer. Men nog gnager det lite ettrigt långt där bak i huvudet. Det gör det.
Hoppas att ni alla mår bra!
Jag verkar ha kommit in i dom "tysta veckorna" för symptomen är få. Om det inte vore för tröttheten och att det gör förbenat ont när jag nyser (det drar som xxx i ligamenten) så hade jag nog trott att det inte fanns något längre. Vi vandrade in i vecka 12 idag och väntar på UL för KUB/NUPP. Blodprovet togs i torsdags.
En sak som kan vara symptom är ju också molande och smärta i ländryggen, men eftersom jag har diskbråck där så gör det alltid ont (allra helst nu när jag inte medicinerar något alls), så frågan är vad som är vad. Det går i alla fall bra. Och smärtor kan jag stå ut med nästan hur mycket som helst, bara humöret är med. Och det är det nu för tiden.
Ha en trevlig helg!
Knytet: Det låter ju urjobbigt. Har du fått något svar från BM?