• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Daria Anna Maria
    fair skrev 2011-06-01 09:21:09 följande:
    Åh vad,spännande!! Har ni funderat på nåt namn ännu?
    Han ska heta Mauritz William ... :=) Vad tycker ni?
  • Cvb
    Daria Anna Maria skrev 2011-05-31 21:58:35 följande:
    Väldigt tyst, min bebis kommer till oss om 14 dagar med snitt :) Idag var vi på sjukhuset 37+3 idag och han vägde lite mer än 3400 gram :)) Vår lilla pojk
    Daria Anna Maria skrev 2011-06-01 09:30:04 följande:
    Men va kul !!!
    Blir avis ! Jag själv är bara i v 7.. evigheter kvar  och jag är redan less på att springa och kissa konstant, vara illamående och tänka på va man äter :P
    Jätte sött/fint namn ! Och det passar ju även på en vuxen man och en äldre herre. Så det namnet va perfeket :)
  • Daria Anna Maria
    Cvb skrev 2011-06-01 12:08:51 följande:
    Men va kul !!!
    Blir avis ! Jag själv är bara i v 7.. evigheter kvar  och jag är redan less på att springa och kissa konstant, vara illamående och tänka på va man äter :P
    Jätte sött/fint namn ! Och det passar ju även på en vuxen man och en äldre herre. Så det namnet va perfeket :)
    jag kan bara säga att tiden gå så fort från början när man är gravid, nu börja känns att det tar evighet. 
    Roligt att du tycker om namnet. Vi vill hitta någon annan namn så det är inte så många i Sverige som heter det.  
  • Cvb
    Daria Anna Maria skrev 2011-06-01 16:50:14 följande:
    jag kan bara säga att tiden gå så fort från början när man är gravid, nu börja känns att det tar evighet. 
    Roligt att du tycker om namnet. Vi vill hitta någon annan namn så det är inte så många i Sverige som heter det.  
    Ja, den gör väl det. Både positivt och negativt ^^
    Okej. Ja det är ju lite "roligare" om man kan säga så, att ha ett ovanligt namn. Lite "småtråkigt" att ha vanliga "svenssons"namn :p Vi har bara ovanliga fina namn på bebisnamnlistan, som inte så många heter :)
  • fair
    Tycker det var fint :)
  • Maajsi

Hur mår alla? Jag längtar till Augusti när det är dags för ultraljud. Hoppas tiden går fort. Vill ju så gärna se det lilla pyret. Mår himla bra just nu. Lite smått illamående och ryggont på kvällarna. Annars är det tipptopp!

• Daria Anna Maria

Min bebis kommer till oss den 14 juni. 8 dagar kvar!! Kan inte vänta längre. Idag ska jag packa BB väska :) Jag mår bra bara att jag är väldigt svullen. :(

• Maajsi

Åh så spännande! :D ja jösses. det är nog bäst att göra det i tid så allt är förberett..
    Usch inget roligt att vara svullen i slutet av graviditeten, speciellt inte under sommaren. Men snart slipper du det.

• minjalin

Jag mår bättre nu. Inte så mycket illamående, men hård i magen, HALSBRÄNNA och TRÖTT. Men skönt att illamåendet är bättre :)

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)