• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • MammaTillMaja
    happiness89 skrev 2011-06-22 19:59:09 följande:
    det ska jag göra. har dock upptäckt nu efter en svimmning imorse att jag har väldigt mycket yrsel. så hoppas det inte håller på och hända något farligt med den lille...
    Vilken vecka var du? Läste att det tydligen är normalt med yrsel då kroppen ställer om sig. Är inte helt 100% men det kan hända.
  • happiness89
    Frökenfrågvis skrev 2011-06-22 20:16:46 följande:

*Vilken vecka är du i?

Rättelse!

vecka 9 ( 8+2)
  • minjalin
    happiness89 skrev 2011-06-22 19:59:09 följande:
    det ska jag göra. har dock upptäckt nu efter en svimmning imorse att jag har väldigt mycket yrsel. så hoppas det inte håller på och hända något farligt med den lille...
    Jag har haft flera kraftiga yrselanfall, dock inte svimmat men hela rummet har gungat. Det beror på att blodtrycket är lågt och min bm sa att det var helt normalt. Såg knyttet på ul igår också och hjärtat slog och den levde så du behöver nog inte oroa dig. Är i v 11+0 idag :)
  • happiness89
    minjalin skrev 2011-06-22 20:55:44 följande:
    Jag har haft flera kraftiga yrselanfall, dock inte svimmat men hela rummet har gungat. Det beror på att blodtrycket är lågt och min bm sa att det var helt normalt. Såg knyttet på ul igår också och hjärtat slog och den levde så du behöver nog inte oroa dig. Är i v 11+0 idag :)
    okey.då kan jag vara lite lugnare då.
    grattis förresten
  • minjalin
    happiness89 skrev 2011-06-22 21:00:17 följande:
    okey.då kan jag vara lite lugnare då.
    grattis förresten
    det samma :)
  • fair

Viplanerar09: klart jag kan göra en nybygge! Har bara inte haft tillgång till datorn än - använder mobilen - men jag ska ordna det så snart jag har möjlighet!

• viplanerar09
    fair skrev 2011-06-23 08:34:13 följande:
    Viplanerar09: klart jag kan göra en nybygge! Har bara inte haft tillgång till datorn än - använder mobilen - men jag ska ordna det så snart jag har möjlighet!
    Ingen fara!! ;) DU behöver inte känna någon brådska Solig Kram
  • melonia

I går var vi på ultraljud. De sa att det "troligtvis är en flicka". Hur säker kan man vara?
    Går in i vecka 20 på söndag.

• fair

Melonia: så kul med ul! Ofta när det är flickor brukar de kunna säga att till 80-90% att det är en flicka och om det är en pojke vet de oftast till nästan 100%. Det sa iaf bm till mig förra gången. Men sen beror det mycket på hur tydligt de sett på ul.

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)