minjalin skrev 2011-09-13 19:30:00 följande:
Välkommen och grattis till plusset :)
Okej, skutk vad olika det är för jag har svinont i underlivet när jag står upp nån längre stund även om det än så länge inte ser lika illa ut som med Leon, men har ungefär lika ont med Leon, fast då hade jag inte ljumskbråcket som jag dessutom har värk i den här gången. Men tanken är ju tröstande att de tinte behöver göra mer ont bara för att det blir mer åderbråck i alla fall ;)
Jodå, han har vart ledig 4 dagar nu men ska gå onsdag, torsdag och fredag så vi hoppas det fortsätter lika bra som det hittills gjort. Han är ledsen när vi lämnar men se går det över jättefort och så har han massa kul där och äter duktigt och somnar utan problem :) En riktig utekille säger dom att han är, och att han är tokigast i bilar på hela avdelningen ;)
Okej, låter inte roligt iallafall. Nä för för mig var det så att det svällde ganska mycket mellan benen. Så blir det inte värre kanske du slipper det..
Känner nu ikväll att jag har ont/öm men det beror inte på "åderbråcken" utan det sitter i blygbenet. Foglossning?!
Skönt att få vara ledig lite. ROligt att det går så bra. Jo det brukar oftast vara jobbigast just när man går med sedan glömmer dem bort sig när dem ser allt roligt:) Alltid roligt att barnen vill vara ute. :)