minjalin skrev 2011-10-26 13:09:48 följande:
Ja det kan nog passa våran lilla vilding :P Varför kan du inte bada? Förstår ju att du inte kan bada sen när du har avslaget men för övrigt?
Ja usch, men säger olika handläggare samma sak får man ju lita på det.
Jag vet inte hur vi går i slutet. Med första gick man varannan vecka mellan typ v 30-36 eller nåt och sen varje vecka sista veckorna. Jag är i v 29+4 nästa gång jag ska dit. Helt galet att jag gått 29 veckor på fredag :o
Hur mår du nu förresten? :)
Haha magen lär väl vara som en daller ;P Det var de och avslaget som jag syftade på :)
JO man måste ju göra det. ringde dit i fredags och frågade hur jag skulle fylla i. Jag hade fått fel, jag ska fylla i för studerande. Tycker att det är helt konstigt de där. Då kollar de om jag skyddat mitt sgi eller om jag ev kommer få högra. Skulle det vara så att jag inte får högre eller inte skyddat mitt sgi kollar de att jag vart gravid innan Ossian var 1år9mån. Då tycker jag att jag bara kan intyga att jag inte kommer få högre och sedan kan de gå efter 1år9mån regeln. Blir ju mindre pappersjobb både för mig och dem!!
Okej. Ja helt sjukt att tiden gått så himla fort. Känns som om veckorna till jul kommer att gå hur fort som helt. Nu när jag har en hel del att stå i. Bara att hinna plugga på tre prov på 6veckor och 7-8 inlämningsuppgifter säger en hel del att tiden kommer gå fort. Eftersom jag i dagsläge inte vill att tiden ska gå så fort så jag hinner med att plugga. Det går himla segt. Tänker så mycket på bebisen och sedan när det är dags att plugga på kvällen lever den rövarn i magen!!
Jo jag mår bara bra. Känner mig väl lite stressad över hur jag ska hinna och få G på proven. För som jag fattat de så måste man få minst G för att få poäng. Får jag inte ihop poängen blir man återbetalningsskylldig till CSN. Tycker de är rätt konstigt. För om jag har lämnat in alla inlämningsupg. och sedan fått IG på provet så har jag ju ändå gjort mina 20p/vecka. Sedan har vi rätt mycket som ska göras. Två kalas, dop, "skoterfest", julstäd, fixa köket. Ja listan kan göras lång... och självklart alla vardagssysslor också!
Själv? Hur mår du?