viplanerar09 skrev 2011-11-09 20:14:09 följande:
Fast otoligt nog var jag mer trött med Ossian. Men Ossian var jag trött jämt och ständigt(vare sig jag mådde illa eller inte) nu är det mer vecka för vecka.
Det sägs att om man får hormonrand så väntar man en pojke. Fast har läst flera som fått flicka som haft hormonrand. Så som sagt inget att lita på. Läste även att en tjej hade hört från sin BM att varför man får hormonrand är för att en pojkes hormoner inte är lik sina egna. Men som sagt så är det inget att lite på.
Nja så jobbigt tycker jag inte att det är, hade inte förväntat mig något annat. Hon ringde mig och sa lite tips. Typ de du skrivit. Sedan skar det i hjärtat då hon sa att jag nog ska undvika skoteråkning. För de kan förvärra. Hoppas verkligen att det inte gör de.
JO håller med dig, bättre att dem är mer livlig i magen än lugn. Ossian var rätt lugn och samma med denna. Även fast de har/hade sina stunder så är det inte så mycket som man kan se på vissa som lägger ut video. Hela magen bara flyger fram och tillbaka. Nästan så man tror att bebisen ska komma ut genom skinet.
Okej, ja mycket som talar för pojke för mig då ;)
Okej, mina åderbråck gör riktigt ont så dom är jobbiga, och ljumskbråcket gör det ju inte bättre, men det är ju så det är att vara gravid och det är i alla fall inte så långt kvar nu :)
Leon var livlig i magen han med så vi får nog en till livlig unge som bara springer runt och busar hela tiden :P Visst ser det roligt ut när hela magen hoppar runt :p