• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Maajsi

Ja, mensen kom på beställning, exakt en vecka försent. Men jag ska ändå kika ifall jag fick ett svagt positivt och då ett tidigt missfall. Jag har också för mig att spökstreck är smalare än det ska vara.

• Sweet Twinmom

Viplanerar09:

Vilken härlig förlossning för din kusin :)
    Aj fy för att gå över med tvillingar!
    Jag är redan helt sönder i ryggen för magen är tung. Kan knappt tänka mig hur hon måste ha känt.
    Jag har bf 22 mars men känner redan nu att dom är på g ;) hoppas!

• Sweet Twinmom

Madde01:

Oja! Det är de som är tjusningen att vara gravid ;) haha.
    Jag har en 5årig son nu. Ingen dans på rosor med denna mage, men han är så snäll och förstående.
    Har du några fler barn?

• Madde01
    Maajsi- Fy vad trist Men det är väl nu snart ni ska träffa läkare väl?

Twinmom- haha, det är ju tydligen det Jo jag har en liten pojke hemma som blir 2år i Mars, så här är det fullt ös mest hela dagarna skulle man kunna säga Tar hand om barn hela dagarna jag
  • Maajsi

Ja, den 6e mars ska vi på provtagning :) hoppas hoppas man får någon slags hjälp.

• Madde01
    Maajsi- Det är ju inte långt alls kvar Ja, hoppas verkligen ni får hjälp om det är det som krävs..
  • Sweet Twinmom

Madde01:

Haha, det ryktas om vinterkräksjukan härjar i sverige, så det är nog därför vi alla dog ut lite här :)
    Jag har legat sjuk nu samt familjen.
    Hoppas du kommer undan eländet!
    Ingen höjdare att vara dödssjuk och gravid!

• Maajsi

Haha, ja må så vara :) jag lever då. Har bara varit mkt med jobb å liknande då man börjat jobba igen efter sjukskrivningen :)

• Madde01
    Twinmom- Usch då, Stackars er. Här hemma har bara sonen haft feber i helgen fram tills idag. Så nu är han på benen igen och vi andra har sluppit undan febern än så länge kanske man ska säga

Maajsi- Hur känns det att vara tillbaka på jobbet då? Hur länge var du sjukskriven?
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)