IVF/PGD väntar på eller är igång
Simple82; Det är första info besöket vi ska på!
Simple82; Det är första info besöket vi ska på!
Härligt Kattflickan!
simple82: Jo vi var ju på första mötet i måndags! En dag med mycket information! Alla vi träffade var så supergulliga! Nu väntar vi på att klinisk genetik får till analysen se'n är det bara att köra igång med nässpray!
MalinoTomas; Min man har också ett balanserat kromosomfel som hittades vid missfallsutredningen. Direkt då läkarna såg det fick vi, via vårt landsting, remiss till Ivf/PGD. Remissen skickades i maj i år, i oktober var vi på första besöken hos genetiker och fertilitetskliniken på Karolinska. Så nu väntar vi bara på det magiska telefonsamtalet att jag får börja med hormonbehandlingen! Lycka till! Så spännande att följa alla här!
Pratade med underbara barnmorskan idag! Den 17 december börjar jag spraya! Yippiee!!
Stort grattis Yrja M!!
Undebart RingRing!! Massa massa grattis!!
Nu är alla mediciner inskaffade, tacksam över högkostnadsskydd, och på måndag börjar jag spraya!
En fråga till er som gjort resan... Hur säker är karolinskas planering, vågar vi boka tåg och hotell? När vet vi att min kropp följer deras planering liksom... Vi har ju lång resväg.
Nellang; stoooor kram!
Härligt simple82! Nu är ni på gång!!