• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • Ulrika 80

Vad härligt kattflickan att allt såg bra ut.
    Själv fick jag ett samtal idag från Huddinge och de sa att vi inte kommer att börja nu för att de inte fått svaren från genetiska. Det känns ju inte kul. De sa att det skulle vara färdigt efter sommaren och det är fortfarande inte färdigt, man blir ju lite orolig.

• Snuffan

Ulrika jag känner samma sak. På genetiska sa de till ossi våras att de skulle vara klara samtidigt som vi kom första gången till Huddinge, men när vi väl var där i fredags så sa de att de inte fått klartecken från genetiska, och att vi fick vänta tills dess. Vi frågade om de kunde ringa och kolla hur långt det hade kommit, och hon sa att hon skulle göra det, men vi har inte hört nått än.

• Kattflickan

Tack för era Grattis!

Snufflan och Ullrika, hoppas de snart är klara med analysen. Väntan är värst

Jag pratade med en genetiker om fosterdiagnostik och hon sa att det är upp till oss hur vi vill göra. De rekommenderade iallafall inte oss något. Vi har beslutat oss för att göra KUB testet och skulle det ge dåliga odds gör vi moderkaksprov, men inte annars.

• Prizzi

Hej på er! Tänkte meddela att vår lilla tjej och kille föddes den 8/8. Allt har gått bra!! Maja vägde 3100 och Oliver vägde 3300 så de var stora och fina. Föddes i v 39+0 med planerat snitt.
    Önskar er andra lycka till!!

• Snuffan

Nu är äntligen diagnostiken klar!!!
    Jag var tvungen att ringa till solna, jag orkande inte vänta på att Huddinge skulle höra av sig som det var sagt, och vilken tur att jag gjorde det. Analysen var precis färdig! Nu hoppas jag på att jag får börja spraya snart!
    Hur har det gått för dig Ulrika har du hört något? 

• Kattflickan

Grattis Prizzi! Skönt att allt gick bra!

Grattis Snuffan! Hoppas ni får komma igång snart. Väntan är det värsta.

• RingRing

Prizzi stort grattis till era små Hoppas att ni alla mår bra.

Snuffan härligt att analysen är klar, för mig gick allt väldigt snabbt efter att analysen var färdig. Hoppas du hör av Huddinge snarast.

Och till er alla andra som väntar på svar från Huddinge hoppas jag får höra av dom snart.

Kattflickan hur går det för dig? Vilken v är du i nu?

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Kattflickan

Jag är i vecka 11. Gör kubtest nästa vecka och bävar inför det. Har slutat må illa iallafall.

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång