Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Lijkan skrev 2013-02-15 11:32:02 följande:
    jao eller bygga muskler och behålla vikt var tanken :) väger 55kg idag. Har du något tips på bra mellanmål innan träning?

Gainomax och en banan efter Träningspasset! En nacka eller två innan!
    Lijkan skrev 2013-02-15 11:32:02 följande:
    jao eller bygga muskler och behålla vikt var tanken :) väger 55kg idag. Har du något tips på bra mellanmål innan träning?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Aj, traningsverk idag! 40min spinningklass + 30min i gymmet.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Aj, traningsverk idag! 40min spinningklass + 30min i gymmet.

• MissKaos

Sitter i soffan och segar. SKA ut och springa på min onda fot, ska testa att trycka i inlägg i icebugsen idag.
    Har sen hittat ett litet stertchprogram (flow) som jag tänkte göra. Men nu är soffan så j-a bekväm....
    Försöker motivera mig med glassen till kaffet och en chokladbit. Sockret borde höjja energinivån lite. Make och son försvann just på barnkalas (lekochbus land) och det blev rätt skönt härhemma. Har planerat att hinna träna och sen handla så jag borde dra igång nu! Vem kan sparka ur mig ur onepice och i träningsoutfit? NU!
    HAr dessutom träningsvärk. TRX är ju döden! Jag kör igenom kroppen och har brutalt ont i tre dagar? FFA i ben/säte. Igår fick jag kramp under spinningklass på 40min? Tror det berodde på träningsvärk. Vaderna som skrek.

• MissKaos

NU är det snart deff-dax! Lite bulk har det blivit under vintern. Så nu är det väl peppa mig dax!
    När börjar ni deffa inför sommaren? Och ja, jag VET att det är utseendefixerat och det skiter jag i.. Älskar att ha synliga magmuskler på playan.

• MissKaos
    Tessou skrev 2013-02-17 13:45:25 följande:
    Hur deffar du?

Ja, det är frågan det.
    Nu kan jag ju inte löpträna annars räcker det för mig att springa och ta bort godis/kakor/alkohol etc ur kosten och minska ner lite på kolhydraterna. Och öka upp proteinintaget. Samt vara noga med en gainomax direkt efter träning annars blir jag väldigt sugen och hungrig.
    En gång fuskade jag lite och åt nåt kosttillskott. Det fungerade det med
  • MissKaos
    Ponzi skrev 2013-02-17 15:54:11 följande:
    orka deffa:P ligger på bulk men ligger med typ 10-12% BF likt förbannat:P
     gissar på att man bara behöver en månads deff till att nå de former amn vill ha till sommaren:D har hur som helst lalltid haft magrutor under sommaren med eller utan deff:D

Magen är svårast för mig att få fram. Axlar har jag altid bra deff på. Och ben. lätt på armar.
    Som tjej kommer jag ner till 10-12% under deff. Dock i nte strikt.

Sjuk. Lider. Hostar. Feber igår, och ingen röst..
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2013-02-21 20:56:59 följande:

Det hör inte till vanligheterna att jag äter penicillin, men nu gör jag det mot bihåleinflammation. Jag har för mig att man inte ska träna när man äter penicillin, men gäller det all träning eller kan man träna styrka och smidihet? Känner redan efter nån dag att jag får ökad lust att röra på mig, gissar att jag gått med detta ett bra tag innan det började göra ont för en månad sedan.

Fast idag nöjer jag mig med att se på XL-galan från tv-soffan, tänkte se när Irene Ekelund springer. Jag har sett henne tävla live flera gånger, så imponerande!  

Vänta.
    Det är inte PC:t som är problemet utan infektionen.
    Vänta
    Mvh
    Sjuksyster..

Själv ska jag testa att köra lite TRX imorgon.
  • MissKaos
    Lindaskrinda skrev 2013-02-27 19:35:25 följande:
    hej just påbörjat min träningskarriär ;) har skaffat gymkort där jag får köra styrketräning, kondition och så får jag simma. Promenerar mkt hemma då jag har skaffat hund, idag har hon och jag knatat närmare en mil. Jag tränar mycket för att gå ner i vikt då jag bär på 30 kg för mkt men även när jag nått dit vill jag fortsätta träna för att få en tight kropp, vill bli snygg :) har fött 3 barn så kroppen är ju som den är, men ska försöka göra det bästa av det. Har någon här tränat för viktnedgång? hur la ni upp det? hur mkt gick ni ner och hur fort? :)
    Jag gick ner ganska mkt.
    Åt extremt ett tag, och tränar normalt sett extremt. Men just nu skadad..

Gör en plan, och följ den. Se vad som händer på enmånad och om du mår bra etc.

Idag ett gympass. Körde benpress (maskin 3x10) på 90 kg. Nöjd med detta! Orkade begränsat efte4r sjukdm men tydligt är att benen har blivit starkare!
  • MissKaos

Sprang 7,5km igår. Kånns skumt att springa nerför en frusen bäck. Icebugs är kul!

Idag ett kort spinpass och lite trx, kettelnells mm

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!