Träningsnördar - här samlas vi!
Gainomax och en banan efter Träningspasset! En nacka eller två innan!
Aj, traningsverk idag! 40min spinningklass + 30min i gymmet.
Aj, traningsverk idag! 40min spinningklass + 30min i gymmet.
Sitter i soffan och segar. SKA ut och springa på min onda fot, ska testa att trycka i inlägg i icebugsen idag.
Har sen hittat ett litet stertchprogram (flow) som jag tänkte göra. Men nu är soffan så j-a bekväm....
Försöker motivera mig med glassen till kaffet och en chokladbit. Sockret borde höjja energinivån lite. Make och son försvann just på barnkalas (lekochbus land) och det blev rätt skönt härhemma. Har planerat att hinna träna och sen handla så jag borde dra igång nu! Vem kan sparka ur mig ur onepice och i träningsoutfit? NU!
HAr dessutom träningsvärk. TRX är ju döden! Jag kör igenom kroppen och har brutalt ont i tre dagar? FFA i ben/säte. Igår fick jag kramp under spinningklass på 40min? Tror det berodde på träningsvärk. Vaderna som skrek.
NU är det snart deff-dax! Lite bulk har det blivit under vintern. Så nu är det väl peppa mig dax!
När börjar ni deffa inför sommaren? Och ja, jag VET att det är utseendefixerat och det skiter jag i.. Älskar att ha synliga magmuskler på playan.
Det hör inte till vanligheterna att jag äter penicillin, men nu gör jag det mot bihåleinflammation. Jag har för mig att man inte ska träna när man äter penicillin, men gäller det all träning eller kan man träna styrka och smidihet? Känner redan efter nån dag att jag får ökad lust att röra på mig, gissar att jag gått med detta ett bra tag innan det började göra ont för en månad sedan.
Fast idag nöjer jag mig med att se på XL-galan från tv-soffan, tänkte se när Irene Ekelund springer. Jag har sett henne tävla live flera gånger, så imponerande!
Sprang 7,5km igår. Kånns skumt att springa nerför en frusen bäck. Icebugs är kul!
Idag ett kort spinpass och lite trx, kettelnells mm