Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Det är ju svältdiet. Inte kan du få resultat på det?

Maria1982 skrev 2013-04-04 09:30:56 följande:
    Petar i mig ca 1400 kcal om dagen och merparten är protein och fett.

Äter kolhydrater också, men det är inte mkt!

Använder appen shapeUp som hjälp

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Maria1982 skrev 2013-04-04 13:36:19 följande:
    Tycker jag inte. Får i mig massor mer än jag brukar
    En tidig vecka på jobb ser ut så här ca: en smörgås med ost o skinka vid 5, kvarg vid 9, lunch vid 12 och det är ungefär 250-300 gr kött tillsammans med grönsaker och sås. Kvällsmat blir det mellan 17-19 och det är ju samma som lunchen fast med potatis/ris i minimängd. Kan ibland kosta på mig lite nötter innan kvällsmat för att inte hungra ihjäl.

En kvällsvecka är bakvänd...

Fast svält är det, och ganska nära vad jag åt när jag fick vård för rätt allvrliga ätstörningar.
    Kolla på slv.se där kan du fylla i allt du äter och fa c ditt behov.
    Du rör dig mkt i jobbet det ger ca 33kcal(kg kroppsvikt. sen tillkommer din träning. Vill man gå ner lite i vikt är det lagom att "gå back" 10% per dygn.
    Maria1982 skrev 2013-04-04 14:32:25 följande:
    Kan tillägga att jag INTE är trådsmal på nått vis Snarare åt andra hållet om än "normal"

Nej precis, du har stängt av din ämnesomsättning.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    MissMe83 skrev 2013-04-14 11:18:14 följande:
    Hej mina vänner. Vet inte om ni kommer ihåg mig. Träningsnarkomanen nr ett. Nu har jag två månader kvar av min graviditet och längtar så till jag kan ansluta mig till ert gäng igen. Har gått upp jätte mycket för jag är förbjuden träning och min levaxin är ordentligt sänkt. Så om två månader då jäklar. Bjuder på en magbild
    instagram.com/p/YDlwjEl4Ne/
    Hej tjejen!
    Det klart jag minns dig!
    Kan då trösta dig med +3kg här, i v7...
    Varför får du inte träna?
  • MissKaos
    MissMe83 skrev 2013-04-14 11:18:14 följande:
    Hej mina vänner. Vet inte om ni kommer ihåg mig. Träningsnarkomanen nr ett. Nu har jag två månader kvar av min graviditet och längtar så till jag kan ansluta mig till ert gäng igen. Har gått upp jätte mycket för jag är förbjuden träning och min levaxin är ordentligt sänkt. Så om två månader då jäklar. Bjuder på en magbild
    instagram.com/p/YDlwjEl4Ne/

ÅH! Vad fin du är
  • MissKaos
    Vecka 7 startar nu +3kg, imponerande nästan allt på magen.

Vecka 7!!
    Hoppas detta går vägen bara,  jag lär inte kunna dölja den kulan länge till
  • MissKaos
    MissMe83 skrev 2013-04-14 15:32:50 följande:
    Tack snarare ni som kommer få ge mig kloka råd snart. Kommer behöva en del pushning som trött morsa även om träning är det roligaste jag vet så kan trötthet sätta stop för det mesta. Har hemsk figlossning och hoppas verkligen att den ger med sig snabbt efter förlossningen så jag kan komma igång igen
    Det kan ta ett tag efteråt.
    Men viss typ av träning kan ju HJÄLPA mot fogloss? Testa cranosacralbehandling, det är underbart akönt tyycker jag. och många bli hjälpta av detta. Minska smärtan om inte annat
  • MissKaos
    MissMe83 skrev 2013-04-14 16:25:18 följande:
    Nämen misskaos!!!?!!??? Vad ser jag?
    Har du en bebis i magen? Vad fantastiskt! Stort grattis!!

Jag hoppas det! Fick nyligen ett mf(till) så just nu väntar jag på VUL nästa måndag.
  • MissKaos

Mycket säker då det gjordes ett ordentligt VUL efteråt pga att jag hade ont. Det var då sammandragningar. Tunn slemhinna.
    Blev rund med sonen direkt med. Syntes då innan jag viste!
    Vet inte om det är min IBS som spökar eller om jag bara är sådan? Har en bekant vars syrras navel poppade i vecka NIO! Detta till min glädje känner mig som ett freak.

• MissKaos

Igår åkte så cykeln fram!  OJ det känns i kroppen kan jag lova! Trampat till/från jobbet igår och idag. Himmla skönt! 30min in och 45 hem, att lite backar kan göra så stor skillnad. Idag blev det skivstångspinning, fast med reducerade vikter. Orkar betydligt minder och det är väl bara att respektera det. Lite seg i benen sen till-jobbcyklingen med såklart. Och kasek efter att ha gått med sonen på universeeum ett par timmar, men ÅH vad mysigt

Tessou skrev 2013-04-15 19:11:09 följande:
    Oj, det kanske är trillingar därinne?
    Tiken fick 8:lingar. Verkar j-a jobbigt att mata dom bara.

• MissKaos
    emms skrev 2013-04-17 16:08:06 följande:
    V 20 och kan fortfarande utföra löpning utan större problem. Känns skönt :) har en minimal mage som ännu inte är i vägen men känner och ser verkligen hur de börjat växa och knaka nu.
    Ni som är/vart gravid, hur länge kunde ni löpa? Vad satte stopp? :)
    Det är inte magen som blir problemet: utan att hormonpåslaget kan ge problem även efter grav om man löper för mkt. efter just v 20. Om jag har fattat rätt är det så att relaxinet lukrar upp och då man utför så mkt stötar kan det hjälpa till. KOlla med din bm! Antar att de tär individuellt.
    Jag har en rejäl kula nu i v 7 och orkar ren mkt lite. Med sonen tränade jag hela vägen frm, men inte löpning.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!