Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Om det var ngt av intresse. Egengjorda kõttnullar med frans ratatoulle och pasta!

Ngn som har tips pa bättre Pajskal till matpaj?

Paradigm skrev 2013-03-20 02:59:00 följande:
    Tack för matinlägget misskaos!!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Om det var ngt av intresse. Egengjorda kõttnullar med frans ratatoulle och pasta!

Ngn som har tips pa bättre Pajskal till matpaj?

Paradigm skrev 2013-03-20 02:59:00 följande:
    Tack för matinlägget misskaos!!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Orkade ingentig på gymmet igar. Gav mig och korde lätt och lite latt cardio. Har nog traningsvark, aw igar,far nog bli vilodag idag.

• MissKaos

Orkade ingentig på gymmet igar. Gav mig och korde lätt och lite latt cardio. Har nog traningsvark, aw igar,far nog bli vilodag idag.

• MissKaos

Behover mer exakta instrktioner

Elin 885 skrev 2013-03-24 09:43:02 följande:
    jag gillar att göra pajdeg av kesella/kvarg tycker det blir gott.

• MissKaos

Behover mer exakta instrktioner

Elin 885 skrev 2013-03-24 09:43:02 följande:
    jag gillar att göra pajdeg av kesella/kvarg tycker det blir gott.

• MissKaos
    Elin 885 skrev 2013-03-24 13:55:21 följande:
    aha ok.
    www.ica.se/recept/hostlig-paj-5087/
    det här receptet på skal kan du använda, jag brukar knäcka i ett ägg och ha hälften grahamsmjöl och hälften vetemjöl.

Ok dom har bytt ut margarin mot kesella rakt av. Jamen det ska jag pröva! Och lite graham i Paj är ju gott och fyllningen eg bra men degen.. Ja, vad ska man säga?

Pizza är idag. Har börjat blanda riven lightost med keso mini och majs! och lägga på skinka etc. Såklart inte 100% nyttigt men om man jfr med att ha bara helfet ost så blir dewt ju bättre.
  • MissKaos
    Elin 885 skrev 2013-03-24 14:04:52 följande:
    det lät gott =).
    nej ingen margainsmörja =), vi äter smör i detta hus haha.

Jaja, bytt ut SMÖRET då.
    I mitt recept är det 150gr smör och 3dl mjöl.
    Har du använt vanlig 10% kesella eller mager?
  • MissKaos

har avgor graviditetsillamaendet hur det blir med traning. lag intensitet! gravid direkt efter mf. ar i v 5 och ser ut att vara hoggravid pa lvallarna.

• MissKaos

Jag har gått UPP ca 3kg istället.. nu ska vi se om nagon såger ngt på jobbet.

Tack för alla lyckönskningar! Livrädd för mf, men ska ändå försöka mig på skivspinn i em. Tänker halvra vikten på ben/rygg övningarna.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!