Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Ponzi skrev 2012-12-12 21:42:43 följande:
    Grattis :D

Till vad?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Gymmet igår-
    30min spinning
    45min gym
    15min rodd

Gymmet körde jag nog hårt i. Har ont överllt idag..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tappat allt. Trött, sliten. Orkeslos. Ont i foten. Tröstäter.

Tappar form och går upp i vikt. Provade en klånning idag. Inget köp, kånde mig inte fin och undrade vem den bleka typen med lite olmage och påsar under ögonen var..

• MissKaos

Ingen risk. Tyvärr. BIM-11.Idag. ar skadad. Och sönderstressad på jobbet

Wilowa skrev 2012-12-16 22:25:52 följande:
    Låter nästan som att du med är gravid, har du kollat det?

Idag har jag tränar orientering på Biltema i Karlstad. Värre affär finns nog inte, rena labyrinten ju.       

• MissKaos
    Wilowa skrev 2012-12-17 17:16:07 följande:
    Du borde ändå testa det samt dina blodvärden...var rädd om dig!

Ingen risk. Alls. Jag har kollat en massa ggr därför att jag skulle vilja, så jag vet...

Tog Hb nyss.

Är nog bara helt helt sönderstressad!
  • MissKaos

Vi verkar ha ngn form av magåkomma i familjen. Igårnatt vaknade jag med magont. I går pa dagen. Var det gubbenstur.

Blev ett pass pa gymmet igår:

15 min rodd

40min gym

30min spinning

• MissKaos
    MissMe83 skrev 2012-12-20 17:56:40 följande:
    Misskaos: låter lite misstänkt en bebis i magen hihi

I morgon ska jag träna yoga efter godkännande från min doktor. Är i v 16 snart å ni anar inte vad jag längtar efter att få röra på mig mer än mina långtråkiga hund rundor . Känner mig som ett kylskåp dock så det ska bli mycket spännande å se hur det går i morgon. Magen e redan rund och i vägen i vissa vinklar.

Jag är garanterat INTE gravid. Jag har ganska nyss haft mens. Tycker det är ganska (jätte) jobbigt när folk tjatar eftersom det är så många som har frågat IRL -och jag har svårt mde egen ägglossning.

Jag instruerade spinning till 2 v före beräknad nedkomst med sonen. Körde vattengympa, gick på Bodybalance samt i gymmet. Allt som inte gör ont! INTE lassa på vikter och köra ngt där du har benen isär. Jag instuerade styrkeklasser i v 20. Det var då svårt att visa plankan. HAde ju en X-tra stödpunkt.. Varför har du inte fått träna?

Jag tröstäter just nu: Kan inte springa pga onda hälen. TRÖTT efter att ha slitit hund på jobbet. Helt sjuk situation. Men men, det ska bli bättre och imorgon går man på julledigt Dessutom, en sabla massa tankar på att vi vill ha ett barn till och jag vill bli gravid. Nu känner jag dessutom av halsont -hade funderat på att testa att springa en kortrunda. Men det gör jag inte nu, känns inte lönt om det är halsont på G och foten är inte bra ännu.
    Vattenläcka i köket: Blött blött. Nu står det en byggfläkt här som vi ska ha fram till efter nyår. Dom har fixat så vi har iaf vatten nu!
    MissMe83 skrev 2012-12-20 19:10:27 följande:
    Jo absolut kan jag det gör det när ny bild tas i helgen
    Åh JA! Vad kul att se Scanna in UL bild med vore ju roligt att se
  • MissKaos
    MissMe83 skrev 2012-12-20 21:02:54 följande:
    Misskaos: förlåt! Tanklös jag e, vet ju själv hur jävla jobbigt det e med såna frågor.

När jag får en ul bild där det ser ut som en bebis å inte klump lovar jag å dela m mig

Ska börja m yoga nu försiktigt å känna hur det känns å sen testar jag annat skoj efter hand.

Ingen fara.
    Höll på att börja gråta sist en kollega klantade till det och började fråga ska ni inte ha en till osv.
    Jag har så smla armar o ben så minsta lilla syns ju på magen. Men det vill man ju heller inte höra. Jag ser det väl ändå! Hallå lixom.
  • MissKaos

Gymmet igen. Tråkigt! Noll motivation, saknar min löpning. Gick ett varv och drog lite i grejjerna iaf.
    1km på bandet, 15min CT. gör inte mer ont nu än igår. Har bett om sittande uppgifter på jobbet i veckan kanske har det hjälpt. Även stretchat. Träning har varit styrka, spinning, rodd under TRE veckor! Jag har sån abstinens. Var skönt för resten av mig att få springa lite. Tänker testa ute imorgon! LÄNGTAR! Om det så bara blir ett par km så känns det skönt.

• MissKaos
    MissMe83 skrev 2012-12-21 22:34:22 följande:
    Tränade yoga idag. Det var det tråkigaste jag varit med om. Ingen utmaning, inget flås å ingen puls. Inte alls kul. Å det e det enda jag får träna för doktorn

Varför bara Yoga?
    Gå på Hatha eller Poweryoga... Har du testat BodyBalance? Det är ju Yoga/pilates/ThaiChi lite mera iaf
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!