Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Denna veckan blir det:
    Må -vila
    Ti skivspinn
    On -vila
    To 5km löpnin
    fre crossfitgymmet /div
    lö -löpning 7km
    sö -TRX pass i gymmet, lite cykel alt rodd (om jag orkar)

+ cykling till/från jobbet.

Känns väldigt lite! Har dessutom varit en massa barnkalas det sista på söndagar så man har missat träningen då. Brukar springa på måndagar med.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

kul som sjutton! man orkar mer an man tror

ump skrev 2013-04-26 09:58:55 följande:
    Maria1982: Skönt att knät har blivit bättre! Det är så jobbigt när man inte kan träna ordentligt pga smärta..

Idag ska jag testa att köra HIIT för första gången. Kommer väl orka typ två intervaller innan jag faller ihop i en pöl, haha! 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

2500m rodd45 mim crossfit i multihall

2500m rodd till

kandes bra! fa!tt clearat attt ta min astmamedicin igen. vilken skillnad.

• MissKaos
    ica skrev 2013-04-27 09:05:00 följande:
    Det kommer det inte ta om ett tag.

Jo.
    Jag är gravid, det kommer ta längre tid gissar jag!
  • MissKaos

v10 imorgon! mar bra.5km sprunget pa lunchen igar...

• MissKaos

Mår inte illa längr foten är sådär. Känner lite i ryggen, kan vars fogarna. Extremt trött idag så tog bilen till jobbet och vilo dag.

Wilowa skrev 2013-04-30 16:55:09 följande:
    Vad skönt! Snart kan du andas ut med om du inte redan gjort det. Duktig du är som springer, för visst hade du en del graviditetsillamående? ...och foten, är den bra nu?

• MissKaos

Idag blev det ett 40min intervallspinningpass + 35 min i gymmet. Man hinner mkt om man kör med TRX! Sen har vi burit ut våra trädgårdsmöbler och grillat! SÅ härlig första maj Hunnit med att gå med sonen till lekplatsen med. Aktiv dag mao

• MissKaos
    Tessou skrev 2013-05-01 18:26:11 följande:
    Har magen sjunkit ihop lite, eller är du ännu större? Tänkte att den kanske tar i vid spinning...?

Jag instrerade klasser tom 14 dagar före BF med sonen. Så det lär inte bli ngt stort problem. Och nej, den har inte blivit mindre. Den bara växer..
  • MissKaos

• MissKaos

Kortare löptur idag

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!