Träningsnördar - här samlas vi!
Be om ett program på gummet och starta med 2 ggr vecka.
som ni hör är jag nybörjare vad gäller styrketräning.... men galet motiverad !! vill köra hela kroppen 5-6ggr i veckan....
Be om ett program på gummet och starta med 2 ggr vecka.
Spinning idag. Samt två mil cykel ute i ösregn.jag är ta mig fn inte klok som cyklar till jobbet en dag som denna.
Imorgon crossfit/gym. Ja det jag kan göra med fogloss heltenkelt. Roddmaskin sjukgymnastens tips (bla armhävningar m fötterna på boll..) och cykeln till jobbat!
Aj. Mina triceps
Dålig tränongsmotivation. Kan ju inte göra vad som helst. Saknar löpningen.. tar så mkt tifd att åka till gymmet och det är tråkuft. Speciellt so jag är begränsad. Samtidigt behöver jag ju träna det jag kan föratt inte tappa allthoch inget krascha ryggen.
Tips någon?
Hatten av!
Spinning idag. Och 15min i gymmet endast träning med egen kroppsvikt. Man hinner mkt på 15 min. Plankor armhävningar dips åå en låda en axelövning rygglyft och 90grader med boll. Känns att man har några extra kilon som motsånd nu!
Tiden är helt ointressant i början av löpträning. Gå på lust och ork och vsr noga med att öka sträckan långsamt
Men FY kass motivation! Oj. Inte likt mig.
Varit på gymmet och dragit i grejjerna 1h. Cyklat till/fråbn jobbet (20km) Går upp imponerande mkt i vikt. Kommer få hårdköra efter graviditeten. F*N ta foglossningar!
Och HUR ska du kunna hålla reda på mina veckor när jag knappt har det själv. Jag har svårt att hålla reda på mina egna strumpor *tittar på tvättkorgen och tvättmaskinen och undrar*