• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Tullemi
    Jennnyn skrev 2011-07-23 23:45:59 följande:
    Ikväll var jag i vanlig ordning i stort sätt ensam på gymmet. Inte så många andra som går och tränar kl 21 en lördagskväll Däremot tycker jag det är skönt att just träna på kvällen.

Idag körde jag igenom ryggen och avslutade med biceps. Det kändes härligt att få ta ut sig!
    Jag hade gärna tränat på kvällen om de hade haft öppet. På vardagarna är kvällstid den enda tid jag kan träna. Men nu är det söndag och gymmet väntar på mig och det ser ut att vara närapå folktomt (det ligger över gatan från vårt hus).
    Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-07-23 19:42:45 följande:
    Yey, jag kom iväg ut nu på kvällskvisten (OCH jag slapp lägga barnen ). Jag hade bara tänkt mig en PW eftersom jag mådde lite mysko imorse, men jag kunde inte hålla mig från att galoppera iväg . Sen när jag kom hem så gjorde jag några övningar: plankan i olika varianter, utfall (gud så jobbigt) och även några arm/axelövningar med Exetube. GÖTT!! GÖTT!!!
  • ETSS

Godmorgon :)
    Gym i kväll och nu ska jag plåga mig med helkropp. Det känns lite futtigt ibland med delade program, även om det är ett bra sätt att träna. I afton blir det hårdkörning så svetten ryker och så att jag får känna mig "död" efteråt.Glad

• Aprilia1977

Vaknade sent och det blev en morgonpromenad innan frukost. Nu har jag suttit och surfat runt på olika träningssidor och läst lite i senaste numret av Wellnes, samt Må bra! Glad

Frukosten är djupt nere i magen och nu är det trädgården som gäller ett tag, lite fysiskt arbete. Eftermiddagen tillägnas träning och bakning!

Killevippen!

• ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-07-24 12:05:17 följande:

Vaknade sent och det blev en morgonpromenad innan frukost. Nu har jag suttit och surfat runt på olika träningssidor och läst lite i senaste numret av Wellnes, samt Må bra! Glad

Frukosten är djupt nere i magen och nu är det trädgården som gäller ett tag, lite fysiskt arbete. Eftermiddagen tillägnas träning och bakning!

Killevippen!

Låter som om du har en bra dag framför dig Glad
  • Evenstar

Så idag har jag gjort klart min träningsplan inför hösten och vet vad jag ska lägga krut på och så det inte krockar med mitt instruerande.

Körde ben i fredags och jag har så jäkla ont att jag svankar fram på tå. Galet!

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-07-24 12:35:59 följande:
    Så idag har jag gjort klart min träningsplan inför hösten och vet vad jag ska lägga krut på och så det inte krockar med mitt instruerande.

Körde ben i fredags och jag har så jäkla ont att jag svankar fram på tå. Galet!
    Aj, då kör jag lättvikt i jämförelse, har träningsvärk dagen efter men inte sen. Är det fria vikter som gäller för dig?
  • Evenstar

Jajamän, jag kör alltid fritt förutom om jag lägger in pressar i hacklift eller så. Men annars fria stänger osv. Tungt och jävligt ska det vara. ;)

• godisgrisen

Blev en PW idag, dock bara 45 min eftersom det började spöregna..........skitväder

Nåja, bättre än inget iaf

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-07-24 13:38:13 följande:
    Jajamän, jag kör alltid fritt förutom om jag lägger in pressar i hacklift eller så. Men annars fria stänger osv. Tungt och jävligt ska det vara. ;)
    Håller med dig, längtar tills jag ska börja med fria Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!