Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Träningsnördar - här samlas vi!

Influensa i 2 veckor , -3.5 kg på vågen , men fel minus , jäklar vad man har tappat , men träningen är planerad att återupptas på fredag lite lätt , kommer nog kännas i kroppen hur lätt man än startar .

• ander25k
    Maria1982 skrev 2014-03-22 09:03:12 följande:
    Ytterligare fyra veckor...
    De krymper :)
  • ander25k

Ingen regelrätt före efter bild , men armarna har börjat få tillbaka sin gamla storlek , man kan ju inte riktigt förvänta sig så mycket i min ålder :) , men det går sakta men säkert åt rätt håll :)

• ander25k
    MissKaos skrev 2014-03-29 20:20:10 följande:
    Min gravidmage vart minst dubbla din.
    Sen nuvarande? Dubbelhaka. Typ.
    olgas pass idag. Övat på att äta choklad. Grillat. Matat änderna ihop med sonen.
    Imorgon plankor o kortjoggen.
    Hm , den formen borde jag lägga in i mina pass , Choklad och grillat :) mata änder , tja jag är ju 50 år nu , så jag borde öva på det med :)
  • ander25k
    Hannibal skrev 2014-04-07 22:13:26 följande:
    Rom byggdes inte på en dag...

2010

2014

Kör så det ryker allihopa!
    Väldigt bra utveckling, finns inga snabba genvägar till ROM , bara idogt arbete .
  • ander25k

Fy 17 för chins, men kanske skulle ha skippat marklyft och ryckdragen, så jag får nog skylla mig själv lite till dagens värk i kroppen

• ander25k

Körde ett idiot pass för biceps , och har nu aldrig haft så ont i dom , jag liknar en tyronosaurus rex på morgonen , tar ett tag att räta ut dom , men skönt är det :)

• ander25k
    Scratchy skrev 2014-04-28 22:12:57 följande:
    Haha... svårt att nå toapappret?
    Bra liknelse :)
  • ander25k
    Hannibal skrev 2014-05-01 02:34:20 följande:
    att gå är inte att träna
    Det tycker jag , Min 40 minuter X3 per vecka , tyckte landlagstränaren att man skulle göra , även att klä sig lite varmare än normalt , för att få en bra svettning .
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!