Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Träningsnördar - här samlas vi!

Maria1982 skrev 2013-04-06 11:40:52 följande:
    Älskar verkligen att träna

Men jag måste nog få hjälp med kosten. Är det något en pt kan göra? Har ju tillgång till det på gymmet
    En duktig PT kan hjälpa dig , annars har jag märkt att vissa butiker som säljer kosttillskott har väldigt duktig personal , och då är det gratis Glad ( Inte hälsokost butiker ).
  • ander25k

Idag blir det åter till gymmet , efter dryga veckan vila , FN vad skönt det ska bli :)

• ander25k
    Paradigm skrev 2013-04-14 14:54:27 följande:
    Ander25k, yey!! :))
    Och det var skönt , bara mes vikter för att få genomströmning av blod i musklerna , så nu ska jag trappa upp i en vecka , innan det börjar köras tyngre igen .
  • ander25k

Prova nått nytt i dag för mig , träning på morgonkvisten , månne om det finns nått svar i kroppen den här tiden .

• ander25k
    Paradigm skrev 2013-04-18 06:06:12 följande:
    På träningsfronten:

7km löpning varvat med intervall igår
    10km löpning varvat med intervall idag

Kostsidan:

Äter inte ris, potatis, pasta, bulgur, ljust bröd

Annars äter jag havre, grovt bröd, men det är väl det enda jag äter på snabba-kolhydratsfronten.
    Direkt efter ett löppass , så skulle nog jag satsa på en mix av snabba och långsamma kolhydrater , just pga den snabba inlagringen i musklerna , och den energin blir inte fett , utan bränsle till nästa pass .
  • ander25k

Bygga muskler mat efter träningen idag Glad en kycklingfile , lite ris / sötsur sås , och på det måste man ladda med energi , Hjortron / värmda och till det en massa kall grädde Glad känner hur det bygger , har tappat lite i vikt under en period , och det är fett som försvinner , vilket är ok , men min träning går som bäst när jag väger ca 100 kg , så jag ökar maten nu Glad

• ander25k
    Maria1982 skrev 2013-04-21 05:59:41 följande:
    Jävlar vad mitt knä gör ont... Skit också >
    Prova kyla om det är svullet .
  • ander25k
    Maria1982 skrev 2013-04-21 10:51:00 följande:
    Jag vill spriiiiiiinga i det härliga vädret! Men nä då...
    Ska ge det ett par dar!
    Får träna mage, rygg, axlar, armar i stället
    Även kallat sommar muskler hos männen , som nu samlas framför spegeln på gymmet Glad
  • ander25k

Kört ett pass bara axlar Glad F,,,,,, vad det känns just nu , press bakom nacke och militärpress Glad

• ander25k

Har kört en PWO dryck nu i en vecka , och vill ni öka i styrka och volym ,så är det en sak att prova .

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!