Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos skrev 2013-10-09 20:52:33 följande:
    Härligt jag skulle brhöva någon som skrek neeeeer ibland. Tyvärr. Fotboll och ishockey i unga år.. har kört litr yoga det funksr stretching är typ meningslöst.
    Skrattade gott förut när fotbollskillarna brukade säga att vi var osmidiga , och hockeykillarna sa att vi inte var tillräckligt explosiva , men efter några år så stog alla och gjorde frivändningar , som har numera blivit en vedertagen övning för alla idrotter :) .

Krister som fortfarande kan hoppa upp jämfota på en skolplint :) trots 49 år , och 100 kg .
  • ander25k

Idag ska jag prova sparkdräkten ( Knäböjs dräkt ) och se hur storleken är :) , sen köra några tunga 1 reppare , kommer nog få några fina märken efter dräkten .
    Lördag anmäld till föreläsning hur man blir stor och stark , misstänker att gubben kommer vara klart äldst :)

• ander25k

Tävlade igår i antal repetitioner på 50 kg i bänkpress , men huva vad stel jag är idag :) , mina muskler är van vid 3-5 repps :) ,men kul var det....... jo jag vann :)

• ander25k

Precis när man känner av förbättring i underarm armbåge , så blir man förkyld :( , nåja , tror det blir lindrigt den här gången ..... hoppas

• ander25k
    Wilowa skrev 2013-10-18 12:16:28 följande:
    Fast rehabträna armbåden måste du väl kunna göra även om du är förkyld? Hoppa över alla annan träning om det behövs, men träna just armbågen.
    Vågar inte just för att det är en kombo av inflammation och skadat muskelfäste , och med lite feber i kroppen så avstår jag .
  • ander25k

Åter på gymmet i morgon , ska bli skönt att bli av med kryper i kroppen som långvarig vila ger mig, Så lite lätt bänkpress och triceps.

• ander25k

Botade kryper med ett pass marklyft / skivstångsrodd /ryckdrag, och Lite baksida axlar med hantlar, trött och nöjd i kroppen.

• ander25k
    MissKaos skrev 2013-10-25 08:37:10 följande:
    Gym igår. Blev mest maskiner, det är lättast att stabelisera upp fogar då. Spinning planerat idag
    Maskiner kan vara bra mellan varven , själv blir man så jäkla taggad att kolla på VM i Tyngdlyftning ,gammelkroppen vill så gärna köra hårt nu :)
  • ander25k

Axlar idag Min favvo övning ,

Press bakom nacken , hantel lyft åt sidan ,och drag till hakan med smalt grepp :) så får man bulle på den :)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!