• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS

Har powerwalkat 45 minuter under förmiddagen, ätit nyttig kokt fisk och potatis till lunch.
    Middag blev den ugnsstekta kyclingen, couscous och broccoli.
    Just hemkommen från gymet där jag tränat armar, överkropp, rygg och mage.
    Nu blir det FinnCrisp med avocadogish.
    Några dagar till med den här regimen (morgondagen är undantagen) och jag har kompenserat för fyra dagars motionsfrihet och ett extremt överflöd av onyttig mat.
    Men roligt har jag haft Glad

• Tullemi

Helkropp styrka: check! Ingen konditionsträning idag, alldeles för varmt Tungan ute

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-01 19:19:39 följande:
    Helkropp styrka: check! Ingen konditionsträning idag, alldeles för varmt Tungan ute
  • godisgrisen

nästan en timmes promenad före frukost, sen har det inte blivit någon mera träning idag, legat och solat hela dagen för att bättra på brännan

Det som står på tur är styrketräning ben, men orkar inte idag, blir nog imorgon

• Annika i Gbg

Halloj! Känner att jag måste komma in och säga hej! Jobbar heltid nu, tränar 3 ggr i veckan. Just hemkommen från en timmas Zumba. Svårt att sluta svettas i värmen, tog nästan en timme efter duschen innan det slutade rinna. Men skönt var det! Snart ska jag sova...

Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • Paradigm
    cirkuspuman skrev 2011-07-31 22:07:47 följande:
    OCH självklart ska du träna på det sätt som känns rätt för dig  
    Ja, alla säger då olika. Man får helt enkelt köra på den teori man tror på och hoppas på att den stämmer.
  • Paradigm
    hellekis skrev 2011-08-01 10:38:39 följande:
    En omgång på gymmet idag, spaghetti arms!
  • Paradigm
    Annika i Gbg skrev 2011-08-01 21:16:50 följande:
    Halloj! Känner att jag måste komma in och säga hej! Jobbar heltid nu, tränar 3 ggr i veckan. Just hemkommen från en timmas Zumba. Svårt att sluta svettas i värmen, tog nästan en timme efter duschen innan det slutade rinna. Men skönt var det! Snart ska jag sova...
    Skönt att höra från dig! Hur gick det med att träna på gym? Den negativa känslan...
  • Paradigm

Ikväll blev det; 6 km löpning - 30 minuter, armhävningar, benpress och plankan. That's it! =)

• Paradigm
    Jennnyn skrev 2011-08-01 01:22:02 följande:
    Jordgubbstårta är bland det godaste som finns! Bor man utomlands kan jag tänka mig att man saknar smaken av just de svenska jordgubbarna. Finns inget som slår det
    Ja, jag saknar verkligen kära Sverige och de underbara jordgubbarna. *drömmer mig bort*
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!