Träningsnördar - här samlas vi!
Och inte små godis heller då
Då gör jag mig hemmastadd här
Efter att ha läst lite här så inser jag att jag inte alls tränar på eran nivå, men skit samma. Jag kör på med min fisträning och är nöjd med mina resultat
Jag har kört igång med träningen igen efter ett halvårs uppehåll från träningen och kassa matvanor (läs godis) har resulterat i en viktökning på 5kg. Men nu ska jag bryta den uppgående vikten och komma i form igen!
Tränar hemma för tillfället, intervall/cirkel/Tabata blandat styrka och kondination ( inspirerad av Lofsan och Olga) Kör korta pass 15-30 minuter beroende på dagsform eller hur mycket tid jag har på mig.
Varvar detta med promenader eller motionscykel.
Missme83, hoppas du får ordning på din mage...allt blir så jobbigt när magen inte fungerar som den ska.
Nu ligger snart alla plattor på plats och jag har just burit min sista platta...synd bara att det inte är klart med det, nu ska det dit en massa mindre runda stenar mellan huset och plattgången...som vi inte får tag i just nu.
Nu kanske jag får tid och ork att träna på riktigt.
Min gubbe var också kroppsbyggare på sätt och vis när jag träffade honom...han jobbade som bonddräng. Stark som en oxe var han i alla fall, men han bytte ut ungtjurarna mot en lastbilsratt. Tyvärr har jag inte så stor nytta av hans träningskunskaper för jag har lite dåligt med ladugårdar att träna i. Dessutom är jag lovligt rädd för dessa stora varelser med horn.