Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos skrev 2013-03-31 22:04:03 följande:
    har avgor graviditetsillamaendet hur det blir med traning. lag intensitet! gravid direkt efter mf. ar i v 5 och ser ut att vara hoggravid pa lvallarna.
    Grattis MissKaos!! {#emotions_dlg.flower} Hoppas allt går bra!!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2013-04-14 11:18:14 följande:
    Hej mina vänner. Vet inte om ni kommer ihåg mig. Träningsnarkomanen nr ett. Nu har jag två månader kvar av min graviditet och längtar så till jag kan ansluta mig till ert gäng igen. Har gått upp jätte mycket för jag är förbjuden träning och min levaxin är ordentligt sänkt. Så om två månader då jäklar. Bjuder på en magbild
    instagram.com/p/YDlwjEl4Ne/
    SHIT, vad tiden går fort... tycker det var typ igår du berättade! Jättefin mage!!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-04-14 16:14:04 följande:
    Vecka 7!!
    Hoppas detta går vägen bara,  jag lär inte kunna dölja den kulan länge till
    Oj, det kanske är trillingar därinne?
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-05-01 17:02:49 följande:
    Idag blev det ett 40min intervallspinningpass + 35 min i gymmet. Man hinner mkt om man kör med TRX! Sen har vi burit ut våra trädgårdsmöbler och grillat! SÅ härlig första maj Hunnit med att gå med sonen till lekplatsen med. Aktiv dag mao
    Har magen sjunkit ihop lite, eller är du ännu större? Tänkte att den kanske tar i vid spinning...?
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-05-01 20:44:10 följande:

Femlingar, garanterat!! Nej då, jättefin mage!!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Själv har jag varit till mitt gym idag och fryst medlemskapet till slutet av Augusti... tråkigt, men kan/bör ju inte träna...

ELIAS 090326
  • Tessou
    Tessou skrev 2013-05-08 17:11:29 följande:
    Själv har jag varit till mitt gym idag och fryst medlemskapet till slutet av Augusti... tråkigt, men kan/bör ju inte träna...
    Jag har varit typ varannan vecka från November till Mars. Läkarna trodde jag jag fått en propp i lungan.. men det var ''bara'' inflammation i ryggen, bröstkorgen och lungväggarna. Så jag skulle ta det väääldigt lugnt, så läkaren.

Nu har jag jobbat 6 eller 7 veckor i streck utan att bli sjuk, men känner fortfarande likadan smärta i ryggen som tidigare, men bara lite då och då. Idag var jag till en sjukgymnast som sa att mitt bäckenben har låst sig, jag var väldigt stel i höger ben sa han... Känns som att jag aldrig kommer kunna träna igen!!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    cirkusmusen skrev 2013-11-02 22:10:45 följande:
    Åh vilken rolig tråd! Vill gärna haka på! 

Finns det någon mer än mig som tränar för att gå upp i vikt?  
    Har inte tränat på 100 år, så har inte skrivit här utan bara läst vad de andra gör!

Men nu så blev jag ju tvungen. Ja, jag tränar för att gå upp i vikt!
    Eller inte just nu för jag har foglossning och är allmänt slö... men annars!

Vad väger du, och vad skulle du vilja väga? Jag väger runt 53 kg (174 cm) och vill gärna väga 60 kg.
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-11-03 15:57:07 följande:
    Long time no see!! När kommer bebis? Vi kanske kan peppa varandra efter fl! Svår fogloss? Jag kan ju träna ändå även om modifierat.
    Kommer behöva gå net sen. Ca 20kg *suck*
    Jaa, i denna tråd iaf... BF 18 Februari, är det tänkt. Ja det tycker jag vi gör, jag längtar redan tills jag kan röra mig igen!

Att du orkar hålla på som du gör är imponerande, jag orkar inte ett skit... :-/ Jag får ju lite träning på jobbet, där jag går i trappor och lyfter tungt, men sen somnar jag 19:30 på kvällarna också.. Jag har hittills gått upp 8,4 kg (sedan vecka 10+0, väger mig själv varannan vecka direkt på morgonen) och är i vecka 25 (24+4) nu.

Har du gått upp 20 kg hittills, eller vill du gå ner så mycket oavsett?
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-11-03 16:26:54 följande:
    Ca 17kg men hade gått upp lite innan iom hormonveh fotskada och ett mf. Samt en thailandsresa.. hoppas tsppa lite på fl!
    Jag är ju hemma nu orkade mindre innan!
    Jag längtar ut och springa! Ullared öär det ku inte bli sprunget på på bra länge nu..
    V36 är här idag!
    Spännande, då är det inte långt kvar.. 20 kg är nog inga problem för dig, om du får vara pigg och inte ha ont efteråt..
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!