Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos skrev 2013-11-30 14:23:41 följande:
    Hela familjen snorar. Mao påtvingad vila för oss. Jag är rätt ok men har en liten länsla av att ha ngt i kroppen så tvingar mig till vila Kryp. Lagar mat och fyller frysen.. ska baka lite med. Bf på lördag. Villbha ut ungen. Kollat lite på icebugsen i garderoben.. och mina löpkkläder.. åhh... inser att jag kommer få starta med lättare grejer.
    Här är vi också sjuka, jag och sonen iaf.. Vabbade med honom Tisdag och Onsdag eftersom han hade feber och var snorig, sen bröt det ut ordentligt på oss båda två... Fast det var nog tur faktiskt, igår skulle vi till sambons kusin + tjej och äta mat, och väl där blev sonens syssling magsjuk och spydde 6-7 gånger... Snacka om tur för oss! Sambon har inte känt nåt heller, så jag hoppas han klarar sig.
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-01 18:28:33 följande:

BF på lördag. Jag är inte sjuk men helt skum i kroppen. Tror jag har samma skit som dom andra två med n det har inte riktigt brutit ut. Vattengympan fullbokad *surar* Får väl gå till gymmet då. Tränade bara EN gång förra veckan det är inte helt ok.
    Jag har inte tränat sedan Februari... Tungan ute
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-04 08:43:06 följande:
    Jag är (tydligen) inte som andra.
    Planerar spinning en gång med.
    Tänker att två pass/vecka nu kanske är lagom fast det känns lite..
    Bf lördag. Tror ungen kommer till påsk.
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-07 11:57:51 följande:

Öh JAA! Jag går på övertid from imorgon, så jag kan släppa loss hormonerna på henne om hom inte gör det?

Blev ingen spinning igår. KOm inte iväg. HAde väl eg tänkt träna en gång till denna veckan men är nu så sur då BF är här och ingen unge.. Verkar *pepparpeppar* ha klarat mig bättre från förkylningen än resten av familjen iaf.
    Gick du över med första sonen också? Ut och skotta snö, om du har någon, så kanske det händer nåt!

Jag gick över 9 dagar med Elias, så skulle jag hamna på övertid även denna gång så ska jag nog fråga min jobbarkompis som kör post i 10 st 8-våningshus, om jag ska hjälpa honom... Gå upp och gå ner, ingen hiss här inte...
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:14:06 följande:

Det är det exakt SISTA du ska göra! Risk att du skadar dig alt tröttar ut dig inför en förlossning. Eller får foglossningar om du inte ha.

Jag gick över 16dgr sist.

Det vräker ner snö här ska komma 2dm så vi lär nog få skotta.

Var på FL igår med blödning. Ingen kul, men allt var ok iaf och ingenting på G.
    Nej jag vet, man ska vila innan... Men det är inte kul att gå över! :-/ Foglossning har jag redan.. Oj då... blev du igångsatt då?
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:18:07 följande:

Nej. Då lät dom en gå över till +21 här. Som tur är är det "bara" till +14 nu.
    Hoppas du slipper gå över alltför länge...
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:31:07 följande:
    Var uppe med blödning igår. INgen fl på G och dom hittade ingen källa till det. Mkt obehagligt. Har nu ont i magen, men konstant magont. Känns typ somefter en spiralinstättning. Vill inte åka in IGEN. Nästa gång får det vara med intervallsmärtor och bebis på G!
    Så tänker jag också... jag vill stanna hemma så länge det bara går! Nu vet jag hur det känns när det är dags, till skillnad från förra gången... Åkte dock bara in 1 gång, dagen innan, och då var det på G men inte tillräckligt. Har ni långt till förlossningen?
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:36:12 följande:

5min eller så..

Jag har varit uppe ett par ggr pga sdr. Så typ 4 besök där under graviditeten?

Detta är inte fl ont det är ngt annat. Kanske dricka mkt vatten och duscha eller ngt. Suttit mkt still nu är inte van vid det.
    Ok, vi har 1 timmes väg vi.. bra 100-väg dock med mycket olyckor! 
  • Tessou

Hur går det för dig, Miss Kaos??

• Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-13 10:56:57 följande:
    Känner för att döda. Vad som helst.
    Bf+6. Varit på ica. Lussefirande på dagis, blir trött på alla som frågar är det inte dax snart..
    Ska till jobbet i em på jul/Lussefirande.
    Ha ha, oops jag borde inte ha frågat.. Men vi håller tummarna!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!