Inlägg från: Evenstar |Visa alla inlägg
  • Evenstar

Träningsnördar - här samlas vi!

jag kör plankor/övningar i TRX - jag har till och med ont i huden på revbenen ;)

• Evenstar
    ETSS skrev 2011-08-05 19:45:33 följande:
    Har gjort bort min träning för dagen. Det blev gymet; armar, överkropp och rygg Nu väntar godis och chips och allsköns onyttigheter Glad
    Oh vad gott med chips! Jag fullkomligt älskar Dill och gräslökschips Tungan ute
  • Evenstar
    Jennnyn skrev 2011-08-06 01:03:56 följande:
    Här har det också blivit onyttigheter i form av grillad kotlett och potatisgratäng med en massa grädde i. Till det åt vi tomat, mozarella och rödlökssallad med en god vinegrett. Dessutom blev det grillad sparris, avocadoröra samt tzatziki. Vi firade min brors födelsedag! Eftersom det var födelsedagsfirande slank även lite jordgubbstårta och ett glas rosé ner.

Ingen träning har jag lyckats klämma in idag heller....

I morgon ska jag dock försöka ta mig iväg på morgonen om jag hinner. Har sedan hela morgondagen och kvällen uppbokad.

Vad har ni för er i helgen?
    Gäsp. Var av dumhet vaken alldeles för sent inatt. Det hjälper inte som ursäkt när det lilla Monstret vill gå upp. Gäsp.
    Idag ska jag göra klart ett kost och träningsschema till en sötnos som vill tappa vikt inför ett bröllop - hennes morot är att komma i en klänning.
    Så nu har jag kokat mig en stor kanna kaffe och ska pula med det har jag tänkt.

Ikväll ska maken iväg och partaja så jag blir ensam med barn och barns kompisar som ska övernatta.
    Tacogratäng med salla blir det till middag.

Jag hade tänkt mig nån stillsam träning ute idag (ajiiiga ben) men regnet öser ner. Så vi får se.

Nu ska jag dricka det där kaffet så jag vaknar till..
  • Evenstar
    Annika i Gbg skrev 2011-08-06 16:22:22 följande:

Här är den fina klänningen som jag ska komma i nästa sommar (senast). Åh, tänk så fin jag ska vara på 50-årskalaset! Kyss
    Oh vilken snygg!
  • Evenstar

Godmorgon,

Idag blir det välflörtjänt vila för kroppen - även om jag gärna skulle knata iväg och träna nåt ändå. Jag är inne i ett riktigt skönt flow nu.

Igår tränade jag rygg och biceps + lite mag och efter det körde jag 40 min IW.
    Jag kände mig stark och energisk och njöt varje sekund,
    Det är precis så jag tycker träning ska vara! Underbar och härlig och energigivande!

Undrar sa flundran om det är vettigt att äta rester till middag idag?

Vad ska ni äta?

(haha jag frågar samma sak varje dag ;) )

• Evenstar

hoppla, idag var jag fortfarande mätt när jag vaknade.
    Tog en snabbtur ut i skogen igår och hittade himmelriket. Det var gult överallt. Stora matiga kantareller. När jag rensat dem och de var reda att förvällas vägde jag dem och 2.6kg rensade kantareller är inte fy skam.
    Så förutom att förvälla och frysa fick det bli några till middag,

Det blev en trerätters för mig och maken.
    Calamare och aioli
    Oxfilepasta med kantareller och parmesan
    Tiramisu
    Och sen lite naturgodis och chips.
    Till det såg vi Black Swan.
    Mysig kväll. :)

Träning igår blev biceps och mage.

• Evenstar
    Fattig student skrev 2011-08-10 07:27:34 följande:
    Älskar när man hittar sådana där guldställen!

Låter som en riktigt mysig kväll!

Alla talar om Black Swan, något du rekommenderar?
    Den är verkligen speciell - men klart sevärd.
    Natalie Portman är spektakulär.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!