Träningsnördar - här samlas vi!
Här blev träningen 55 min rygg och mage och efter det körde jag 25 min IW
Ikväll ska jag slappa i soffan och se matporr ;)
Här blev träningen 55 min rygg och mage och efter det körde jag 25 min IW
Ikväll ska jag slappa i soffan och se matporr ;)
Oh första gången på länge jag har träningsvärk i ryggen. Körde ett tungt pass igår, massa latsdrag, pulldown, marklyft och rodd. Det känns idag kan jag lova.
Jag var riktigt taggad att köra ben idag - MEN jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen gör ont, huvudvärken börjar smyga sig på och jag börjar känna mig hängig.
Jag som aldrig brukar bli sjuk - sist jag var sjuk var innan jul förra året. Hmpf!
Vad pysslar ni med idag?
Suck feber och jäkelskap. Alvedon är bra grejer vill jag påstå!
Så ingen träning för mig varken igår eller idag. Ugh!
Maken jobbar sent så barnen får köpepannkakor och jag fryspizza. Lyx - eller inte ;) Men jag orkar faktiskt inte göra nåt avancerat.
Jag hoppas jag är bättre på söndag.
Hoppas ni får en skön helg!
Asså shit vad ni tränar och gud va avundsjuk jag blir. Har alltid varit smal som en stick utan att träna något speciellt. Nu efter 2 graviditeter och speciellt efter sista som jag gick upp 23 kg och födde en 6 kg klump så ser min mage ut som jag är i vecka 15 hela tiden. Väger 15 kg för mycket och avskyr min kropp.
Snälla ni som kan det här med träning och kost.. Hur ska jag träna och äta rätt? Vad ska man träna, hur mycket behövs, vad ska man äta?!
Tacksam för alla råd och tips.
vill verkligen komma igång med träning, dock svårt att hitta motivation och tid.