Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

godisgrisen skrev 2011-11-13 10:11:56 följande:
    Söndagsfrukost med keso+kvarg+yoghurt och kokt ägg med kaviar =mätt

Tror jag ska grunda med lite styketräning innan farsdags-fikat drar igång.......låter frukosten sjunka en liten stund till bara
    Inga grönsaker?
    ELIAS 090326
  • Tessou

Jag har också tränat (dans), avbokade EN minut försent... Men det gick bra trots ond fot!

ELIAS 090326
  • Tessou
    MissKaos skrev 2011-11-13 20:05:55 följande:
    Gött! Glöm inte att öka sträckan LÅNGSAMT nu bara. Så du inte skadar dig! 10%/vecka  är max.. Men det klart du fixar. KLArar du 7km är du ju nästan framme redan
    Tessou skrev 2011-11-13 20:01:56 följande:
    Jag har också tränat (dans), avbokade EN minut försent... Men det gick bra trots ond fot!
    Skönt! Kanske var meningen att du inte skulle hinna avboka?
    Jaa, kanske det! 2 timmar innan ska man avboka - 16:11 loggade jag in och han ändras till 16:12 när jag loggade in mig... men kul var det!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Dubbla pass idag - cirkeln är avklarad å sen  ♥ Combat ♥ ikväll!

ELIAS 090326
  • Tessou

Alltså, detta låter nog dumt.... Men jag är så himla nyfiken på era kroppar... Ha ha, det lät sjukt OCH perverst!! Men alltså, hur mycket muskler ni har, vilka som har gäddhäng, vart ni har musklerna och vart ni har mest muskler, osv.....
    Jag tänkte faktiskt ta kort på mig efter träningen och lägga ut här... men det hade känts så pinsamt om det bara var jag...

ELIAS 090326
  • Tessou
    Beckaa skrev 2011-11-14 16:31:31 följande:
    Jag är på! Jag laddar för lite omstart med träningen. Just nu är jag sjukskriven pga en operation där man tagit bort en cysta i huvudet. Den har gett hormonbrist och viktuppgång som följd. Nu kan jag dock snart börja träna igen och hoppas att det ska ge effekt. Innan har jag tränat hysteriskt men ändå gått UPP i vikt, inte roligt alls. Målet är att komma i smaljeansen igen!

Jag ska se till att få fram en bild imorgon! :)
    Kul att nån är på!! Då var idén kanske inte så sjuk som den lät...

Oj, lät inge vidare med cysta.. särskilt inte i huvudet! Men då är det ju perfekt för dig att lägga upp en förebild nu, och sen jämföra om x antal månader.. Ha ha, smaljeans har jag aldrig haft - snarare tvärtom, att komma i stl 27...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissKaos skrev 2011-11-14 16:57:19 följande:
    Går det ladda upp bilder från mobilen här?
    Det hade varit görkul att se! Är ju helt säker på att många här har sketasnygga muskler där jag har *hmm* energireserver för evt nödår..
    Ingen aning om det går... men bilder man har på datorn funkar iaf. Ha ha, nej då... det har du säkert inte!

Men jag måste nog förvarna om mina hemska nyckelben, seniga smala saker....
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Kalasbraigt skrev 2011-11-14 19:35:38 följande:
    Jag är också på Med fotona ;) Jag vill dock ha dispens för att jag, för ett år sedan, vägde 25 kilo mer. Har ALDRIG någonsin tyckt det är kul att träna förrän januari i år då jag kickade igång på allvar :) 30% fett är borta från kroppen! Så här finns det gäddhäng ;) men jag är på god väg att bli snygg(are!)
    Hemma från ett 7 km löpningspass igen :) Lagom trött, hu!
    Alla har nog något de vill ska se bättre ut, det är iaf därför jag tränar... Om du vågar kanske du kan lägga upp en före bild, på hur du såg ut för 1 år sedan - och sedan jämföra med nu?

Jag måste ladda mitt batteri på kameran, så imorn dyker det upp på mig!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Hej! Har inte varit inne på FL på någon vecka nu.... har läst lite smått att ni verkar vara sjuka?

Jag har hållt mig frisk än så länge *peppar peppar* men blev dålig av mat jag åt för några veckor sedan, så då tränade jag kanske 2 pass/vecka (var sjuk Ti-To ena veckan och Må-On veckan efter).... Igår var jag på Jam, vi brukar vara 10-15 st - igår var vi 5.... men jag vet att det är många som sa förra veckan att de kände sig hängiga.

Idag har jag varit ute på promenad... gick ca 4,5 km i motvind, ha ha! Ikväll är det Cirkel-dags!!

ELIAS 090326
  • Tessou
    MissKaos skrev 2011-11-30 18:28:21 följande:
    Avis på er som tränar..
    Vi åt fiskpanetter eller vad det nuheter med klyftpotatis. Färsk frukt som efterätt. TYdligen mer än min mage klarade av.. Den blev som en ballong och my goood... Min stackars man flydde våningsplanet... Hade tänkt jobba imorgon, men det känns tveksammt nu. Ska på S-HLR(sjukhu HLR) instruktörsutb, och jag vet inte om det fungerar att gå. Vill ju inte smittas. + att man ju gör en del fysiska saker och att man tar i varandra.. Tänk om jag smittas lixom.

Gymmet ja, jo jag gick dit. Värmde upp. TIttade lite, gick hem. Orkade inte såklart, ville gärna men men. JAg kom iväg till posten med mina grejjer som skulle postas och 10min uppvärming och inte ora mer kankse är beviset på att jag inte ska till jobbet imorgon *suckar*
    Usch, det låter inget vidare det där.... Du bör nog stanna hemma från jobbet imorn.
    ELIAS 090326
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!