Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

Här blir det ingen vila.... är som besatt!

ELIAS 090326
  • Tessou

Om 1 timme blir det pump - härligt! Spännande med nytt pass också!! Sen ska jag, sonen och min kompis åka och shoppa!! Imorn är det dans-dags igen efter Juluppehåll!

Vad ska ni andra göra i helgen??

ELIAS 090326
  • Tessou
    MissTolkning;
    Ja, Pump är himla kul... men jisses vad jag känner mig skakig efteråt!

MissKaos;
    Trevlig resa, sola lite åt mig också Tack! Solig

Själv har jag inte tränat sedan i Söndags kväll... skulle tränat i Måndags men hade sånt magknip så jag avbokade. Och det var tur det, för på natten spydde jag som en gris.... kräksjukan, wihooo! Nu mår jag bättre och har varit hemma de 48 timmar som krävs. Ska jobba imorn är det tänkt, men jag är lite bubblig i magen - mår inte illa eller så.. men det trycker... Men jag vill ju jobba imorn, så det är ''ok'' att träna på kvällen sen... Vill ju inte träna om jag inte ''klarar av'' att jobba......
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Kalasbraigt skrev 2012-01-19 08:57:52 följande:
    Åh, tessou, magsjuka är ju så trist. Men skönt att du börjar bli frisk! Min tenta gick helt OK. Nu får vi hoppas på det bästa :)
    Ja, det är vidrigt!! Trodde jag var frisk, men natten mellan Torsdag och Fredag strejkade magen igen..... Så jag har inte tränat alls denna vecka. Fy 17 vad seg man känner sig i kroppen så snabbt...
    Beckaa skrev 2012-01-21 12:57:08 följande:
    Lite tyst här inne.. tränar ni nåt?

Jag har precis avslutat ett pass för biceps, triceps samt axlar. Avslutade med 100 kettlebellsswings för att få upp pulsen lite också. Skönt darrig nu! :)
    Jag har inte tränat sedan i Söndags, men hoppas kunna börja igen på Måndag!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Vart köper ni era träningskläder och skor? Har ni några favorit märken??

Själv gillar jag Nike Tradition Tank Top, har det i massor av färger - men saknar grön... Har ett par Adidas skor som är jättesköna att gå i på promenad, och på alla mina träningspass använder jag Womans Nike Free XT Everyday Fit + 

ELIAS 090326
  • Tessou

Glömde ju... använder Nike's Dry Fit-byxor (som slutar nedanför knäna)... ett riktigt NIKE-fan...

ELIAS 090326
  • Tessou
    Mollly skrev 2012-01-22 20:13:49 följande:
    Här har det inte tränats sen i Torsdags. Men imon är det dags igen.

Jag är grymt sugen på att plugga till PT.Skrattande
    Jag med!!! Har tänkt på det jättelänge... men i min lilla stad behövs det nog ingen mer än han som är på mitt gym. Vart kan man läsa om sån information, vart det finns nå kurs eller så?

Vet att i min gamla gymnasieskola (där yngsta brorsan tar studenten till sommaren) ska de ha en sån inriktning på Barn -och Fritidsprogrammet... Åh, jag vill gå gymnasiet igen!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Mollly skrev 2012-01-23 16:19:44 följande:
    Det blir ingen träning idag för min del idag,. HAr ingen energi alls, dottern har varit vaken större delen av natten. Plus att jag har börjat hosta mkt.Rynkar på näsan
    Krya på dig! Skippar också träningen idag eftersom jag känt lite i halsen... vill så gärna gå på Jam:en imorn!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Mollly skrev 2012-01-24 17:33:24 följande:
    Inget skivstångspass för min del idag. Känner mig inte riktigt kry. Hoppas jag är piggare imon, tänkte köra ett spinningpass då.
    Tråkigt att det inte blev nåt.

Men för min del blev det nya Jam-passet, riktigt kul!! Men det känns att man varit sjuk, jag orkade inte ta i alls som jag brukar...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Mollly skrev 2012-01-25 08:48:56 följande:
    Det blir ingen träning för mig på hela veckan. Vaknade dunder förkyld idag. Så ska vila tills måndag och hoppas på att jag mår bra då. För då ska jag träna effektivt i 8 veckor för att kunna boka upp ett nytt möte med PT:n.
    Först skulle jag haft detta möte i Januari, men pga massa saker med dottern, så gick inte det. Det nya datumet blev då 13:e Februari. Men jag känner att jag inte har lagt ner all den energi jag borde. Så vi sa att vi kör om nu. Så nu jäklarSkrattande
    Vad kostar din PT? betalar man per gång eller?

Jag var på cirkel igår och box idag, nu känns det som att kroppen är frisk och hänger med igen efter kräksjukan!
    ELIAS 090326
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!