Inlägg från: Wilowa |Visa alla inlägg
  • Wilowa

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag hade tänkt träna idag, men vi är helt utan vatten. Hoppas att det snart kommer tillbaka!

• Wilowa
    lille Birger skrev 2014-09-11 21:39:50 följande:
    Utan vatten i hemmet?
    Ja i hemmet, jag tränar hemma.
    MissKaos skrev 2014-09-11 21:43:30 följande:

Vätskestation utanför?

Du får tvätta dig m våtservetter..

Nej inget vatten utställt eftersom de inte räknat med att vi skulle drabbas av arbeten på andra delar av tätorten. Har inga våtservetter tyvärr.

Funderade lite på vad som varit bäst...att borsta tänderna i Fanta eller mjölk. Fast som tur var så fick vi tillbaka vattnet.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-12 21:21:19 följande:

P.s

röstar för tandborstning i cola!

D.s

Jo men colan blev uppdrucken förra helgen, Fantan blev kvar.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-16 14:06:36 följande:
    Gymmet med dottern. Handlade lite på hemvägen. Trots gainomax på gymmet rejält sockerfall i butikem. Kände mig vimsig och fick trycka i mog en proteinbar innan jag körde hem.
    Vad stor hon blivit! Fast när jag tänker efter så inser jag att hon måste närma sig året nu.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-16 18:17:49 följande:

Nä! Hon är nyfödd ju! (9mån snart)

Hihi! Jag minns ungefär när hon är född...samtidigt som min son. Både du och jag har rätt.
  • Wilowa
    Wilowa skrev 2014-09-16 19:30:45 följande:
    Hihi! Jag minns ungefär när hon är född...samtidigt som min son. Både du och jag har rätt.
    Hoppsan, blev avbruten och trodde inte att jag postade. Hon är ju nästan nyfödd ju, men hon har ändå blivit stor.

Bilden är suddig, men hon ser företagsam och nyfiken ut.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-25 21:58:12 följande:

Hallååååå? Är der bara jag som tränar eller? 6 set knäböj idag. 3lättare röva t marken sen 3tunga t 90grader. Kört trisets hunnit mkt på lon timma. Börjar tillsist synas. Ja alltdå lång väg kvar men inte så många kilon.

gått loss på nya träningskkäder!

Efter två veckor med ett helgbesök, tre föräldramöten, en fyradagars hockeycup och en stängning på jobbet, så fick jag äntligen till ett träningspass igår...mellan alla turen till och ifrån barnens träningar.

Fick erfara en dålig sida av att vara hockeymorsa i helgen..sonen blev tacklad in i sargen och hade ont i huvudet och mådde illa på kvällen efteråt. Vi fick vaka så inte mycket sömn den natten, men som tur var så var det bara trötthetsillamående.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-26 09:06:42 följande:
    Fy! Kan varit chock etc med. Läskigt.

Gött m egen träning!

Aj i rumpen idag..

jag kör sjukt mkt ben o rygg men det verkar bita på hela mig..
    Jo...fast han har mått illa fler gånger på kvällen nu utan hockey, så jag misstänker att han växer som bara den just nu...igen. Känner igen honom från i våras när han växte minst en centimeter i månaden.

Utnyttjade presentkortet jag fick på jobbet som julklapp och köpte Olga Rönnbergs nya bok "Styrka för kvinnor" igår. Inte hunnit läsa så mycket i den än, men just kört igenom första passet. Det är ett upplägg som jag tror kommer passa mig bra.
  • Wilowa

Dag 3 med Olga = styrka...jäkligt svårt att motivera mig att träna efter tio timmars jobb...men det gick!

• Wilowa

Ander25k: Bra där!

K grrl: Krya på dig!

MissKaos: Tur att det var falsk alarm om lössen...otrevliga små rackare dessa löss!  Gött med choklad, perfekt när man är sliten!

Jag har inte tränat på en dryg vecka, jag har inte haft vare sig tid eller ork. I helgen var jag på övernattningscup med dottern och sov på en tältsäng med laget. Kul men slitsamt! I veckan var jag med sonen till sjukhuset då han provocerades med jordnötter. Efter det blev jag så sjukt trött, mentalt utmattad.Det gick bra som tur var, han är inte luftburet allergisk.

Den här helgen skulle jag vila, men det blev en tur in till stan där jag köpte nya hantlar och lite andra träningsgrejer...och två turer till ishallen blir det under helgen.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!