Träningsnördar - här samlas vi!
Jag hade tänkt träna idag, men vi är helt utan vatten. Hoppas att det snart kommer tillbaka!
Jag hade tänkt träna idag, men vi är helt utan vatten. Hoppas att det snart kommer tillbaka!
Vätskestation utanför?
Du får tvätta dig m våtservetter..
P.s
röstar för tandborstning i cola!
D.s
Nä! Hon är nyfödd ju! (9mån snart)
Hallååååå? Är der bara jag som tränar eller? 6 set knäböj idag. 3lättare röva t marken sen 3tunga t 90grader. Kört trisets hunnit mkt på lon timma. Börjar tillsist synas. Ja alltdå lång väg kvar men inte så många kilon.
gått loss på nya träningskkäder!
Dag 3 med Olga = styrka...jäkligt svårt att motivera mig att träna efter tio timmars jobb...men det gick!
Ander25k: Bra där!
K grrl: Krya på dig!
MissKaos: Tur att det var falsk alarm om lössen...otrevliga små rackare dessa löss! Gött med choklad, perfekt när man är sliten!
Jag har inte tränat på en dryg vecka, jag har inte haft vare sig tid eller ork. I helgen var jag på övernattningscup med dottern och sov på en tältsäng med laget. Kul men slitsamt! I veckan var jag med sonen till sjukhuset då han provocerades med jordnötter. Efter det blev jag så sjukt trött, mentalt utmattad.Det gick bra som tur var, han är inte luftburet allergisk.
Den här helgen skulle jag vila, men det blev en tur in till stan där jag köpte nya hantlar och lite andra träningsgrejer...och två turer till ishallen blir det under helgen.