Träningsnördar - här samlas vi!
Gårdagenspass:
10km/52min. Tröskelträning.
Nu känns det som om all intervallträning börjar ge resultat på farten
Gårdagenspass:
10km/52min. Tröskelträning.
Nu känns det som om all intervallträning börjar ge resultat på farten
En satans kramp i mitt ena lår igår. Gör fortfarande lite ont! Ska ner på hälsokosten och kolla om dom har ngt för detta. Kan vara brist på spårämnen.
8km i blandad terräng. Långsamt, halt och kladdigt. Känns som om jag har trampat snett någonstanns. >Ingen aning om när. Ska gå och kolla foten nu (sitter i löpkläderna än)
Veckans samanfattning:
1 skivtång/spinning pass (90min)
15min rodd
1gympass(45)
1 indoor Walkingpass (55)
45km löpning.
Hoppas mina dumma fötter är ok nästa vecka, tänkte köra enriktig springvecka! Eller ja -imorgon blir det nog spinning + gym sen är planen att springa 10+10 tis + tors(dubbla pass båda dagarna alltså) 15km på lördag. Gymmet på fredag (+spinning) skivstång söndag. Vad tror ni?
Spinning och ca 15-20min TRX idag.
Sen räckte det.
HAr rätt ont i foten, tror den är stukad. Inte svullen lite blå. Cykla med den gick bra, tror dock inte alls på att springa med den imorgon, iaf inte långt. Den känns lite instabil i leden. HAr en svag aning om att jag har halkat härhemma i trappen.
Nåja, det får bli "vanliga" skivstångspasset imorgon. Plockar av lite vikter på benen bara. Och kör spinningdelen som f-n Kanske kan jag cykla lite innan eller pröva att springa på bandet. Enkelt att gå av om det inte funkar! Hemspringandet igår, efter att jag det tilltog i smärta var inte så roligt. Eller jo, om man borteser från smärtan var det ju kul att springa i skogen det är det oftast.
Blääää
ingen energi alls. Trött och trött och hängig. Och ont i fötterna. Lite häslporretendens på ena och den andra lite lätt vrickad.
Ett lugnt indoor walkingpass blev det idag.