• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

P.s

röstar för tandborstning i cola!

D.s

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-12 21:21:19 följande:

P.s

röstar för tandborstning i cola!

D.s

Jo men colan blev uppdrucken förra helgen, Fantan blev kvar.
  • MissKaos

Firar födrlsedag idag. 3rätters lunch åå italienskt ställe.

Löptur 10km. Middag och tårta.

Stoppmätt kolhydtatladdad och i paltcoma..

träningsvärk from hell i glutarna. Aj. Löpninhen skakade loss det värsta gpr iaf sitta nu!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Gymmet med dottern. Handlade lite på hemvägen. Trots gainomax på gymmet rejält sockerfall i butikem. Kände mig vimsig och fick trycka i mog en proteinbar innan jag körde hem.
  • lille Birger
    MissKaos skrev 2014-09-16 14:06:36 följande:
    Gymmet med dottern. Handlade lite på hemvägen. Trots gainomax på gymmet rejält sockerfall i butikem. Kände mig vimsig och fick trycka i mog en proteinbar innan jag körde hem.
    Vad jobbar du med?
  • MissKaos

Sjuksyster. Why?

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-16 14:06:36 följande:
    Vad stor hon blivit! Fast när jag tänker efter så inser jag att hon måste närma sig året nu.
  • MissKaos

Nä! Hon är nyfödd ju! (9mån snart)

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-16 18:17:49 följande:

Nä! Hon är nyfödd ju! (9mån snart)

Hihi! Jag minns ungefär när hon är född...samtidigt som min son. Både du och jag har rätt.
  • MissKaos

Vad suddig bilden blev! Ups.
    Maken bortrest. Kommer hem inatt. YEEY! Skönt. Igår körde jag verklgein ett nödpass. Värmde upp genom att gå snabbt m vagnen och jogga lätt på asfalt. Sen sov lillan.. Så då sprang jag 12 ggr uppför en 100m backe. Kort ståvila els för att det var svinkallt dels för att jag ville hem och ducha skulle till öppnis sen. MEN jag är ändå rätt stolt. Jag gjorde det jag kunde, bästa av situationen. Imorgon ska maken få ta hand om terroristerna så jag kan springa en egen runda i 45 min iaf. Min hjärna är urblåst nu.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!